Beoordeeld op 29 oktober 2018

Genoten van een verblijf met een grote slaapkamer, aparte zitkamer en een mooie ruime badkamer.
Het ontbijt was prima : vers fruit yoghurt, diverse soorten brood en beleg, en een heerlijk flensje. Je wordt verwend door de gastheren!

Kamertip: Heerlijk verblijf in rustige omgeving
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018

Dit B&B bevindt zich in een prachtig statig herenhuis, met zeer ruime, bijzonder ingerichte kamers. Aan alle details is gedacht en je krijgt hier een gevoel van luxe. Zeer hartelijke eigenaren. Ontbijten als een koning is het gevoel dat je hier krijgt; zowel het ontbijt zelf (subliem!) als de prachtige sfeervolle ruimte en het bijzondere servies zorgt hiervoor. Ligging is zeer centraal, alles op loopafstand. Kortom, een perfecte keus als je Antwerpen wilt verkennen!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf op kerstavond. Het pand is prachtig en heel goed gelegen. Een echt statig herenhuis waar de eigenaars alles met liefde hebben gerenoveerd.
Onze kamer op de eerste verdieping was heel ruim, perfect schoon en gezellig (lekker warm bij aankomst). Het bed is top, badkamer heel mooi en ook goed over nagedacht. Als extraatje heb je een zalig bad in de kamer.
Na een heerlijk nacht was het ontbijt in de veranda met zicht op de tuin een super afsluiter die volledig past in de sfeer van ons verblijf.
De 2 eigenaars zijn super en ook Jerome is een prachtige mascotte.
Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2017

Wij verbleven hier tijdens een week-endje Antwerpen en waren aangenaam verrast van wat dit statig herenhuis te bieden had. Zeer ruime kamers met dito badkamer ; stijlvolle inrichting ; weinig geluidshinder niettegenstaande deze B&B aan een drukke straat is gelegen. Het ontbijt was simpelweg top in een aangename setting ; de gastheren sloofden zich werkelijk uit om het de gasten 100 % naar hun zin te maken. Hier komen we zeker terug !

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017

Wij zijn Belgen die al 20 jaar in Ierland wonen, maar moeten regelmatig in Antwerpen zijn. Telkens verblijven we in een B&B op de Amerikalei 129, "Au lit Jerome". Het is zonder meer de beste ervaring die we al gehad hebben met B&B's. De uitbaters zijn professionele, uiterst vriendelijke mensen, die ons hier thuis doen voelen. De kamers zijn uiterst stijlvol ingericht, we logeren telkens in de "Oesterkamer". Het ontbijt kies je zelf, de charme van de B&B en het warme onthaal krijg je er gratis bij.

Kamertip: De kamers met uitzicht op de tuin hebben onze voorkeur
Datum van verblijf: juli 2017