Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Kleine, maar zeer gezellige bar. Het is knus ingericht met kussentjes en zithoekjes. Op de drankkaart staan cocktails, maar ook thee en homemade ice-teas. Groot en gezellig terras, vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 maart 2018

Wij logeerden op de eerste verdieping in een appartement. De kamer komt een beetje gedateerd over maar wel leuk ingericht. De boiler geeft voor een half uurtje warm water en dan moet je een kwartier wachten maar dat was geen probleem voor ons.Het ontbijt was heerlijk (koffie of thee naar keuze) een versgeperst sapje. Wat brood + croissant met 2 soorten confituur. En natuurlijk ook Griekse yoghurt met vers gesneden fruit en lekkere granola. Een mooie omgeving waar s'avonds altijd wel wat te doen is. Prijs/kwaliteit mag het voor ons iets goedkoper.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke, vooral vegetarische gerechtjes op de kleine kaart voor zowel ontbijt, lunch, diner of als tapas. Zelfgemaakte ijsthee en limonade. Heel vriendelijke bediening. Prachtige locatie op het gezellige Marnixplein. Uitnodigend terras.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

incheck ging prima. we konden meteen in de kamer. Volgens booking 40 vierkante meter... nou dat haalt ie echt niet! bed lag goed. maar alles was beetje shabby. Oude vloerkleden, uitgezakte vieze poef. oude tv die we niet aan de gang kregen, gordijnen 15 cm te lang dus vies en rommelig. deur van balkon ging niet open, deze kamer was ook niet te zien op de foto van de site! We bleven maar een nacht maar had voor het geld ook niet langer willen blijven! als je gaat, houd er rekening mee dat je boven een cafe zit, en rondom plein zitten er nog meer. Vooral met mooi weer kan je daar last hebben. plus punt, velo naast de deur!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Op toplocatie bij leuk plein - boven een koffiezaakje fijne studio's. Zorg dat je hoog zit of indien mogelijk achterkant ivm geluid van het plein.

Fijne ruime studio met eigen keuken. Bob is heel vriendelijk en heeft genoeg tips. Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017