“Originele pizzas op een leuke lokatie”
Beoordeling van Otomat Heavenly Pizza

Otomat Heavenly Pizza
Geclassificeerd als nr. 94 van 1.695 Restaurants in Antwerpen
29 juli 2018 beoordeeld

Eventjes moeten wachten om op het terras te kunnen eten, maar het was het wachten waard. Heel lekkere pizza’s, knapperig deeg met veel beleg. Vriendelijke bediening. Weinig keuze van wijn, maar heel grote keuze bieren.

21 juli 2018 beoordeeld

Een leuk zaakje met een toffe inrichting en vriendelijk personeel.
Leuke ligging bij het MAS, buiten is het aangenaam zitten.
Ikzelf had pizza 'Sailorman' : een echte aanrader!

18 juli 2018 beoordeeld

Het was een super vriendelijke en snelle bediening! Het eten was heel lekker en eens iets anders dan een normale pizza. Ik kom zeker terug!

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag Nordic delight besteld. Pizza was amper belegd. 3 miniscule stukjes zalm, klein beetje rode biet en 3 lespuntjes zure room. Heel pover voor 15 euro! Menukaart voldoet absoluut niet aan wat je maar krijgt. Zelfde pizza in Otomat Leuven rijkelijk belegd. Ik was teleurgesteld en kom hier niet meer

OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2018

Beste Marie,
dank u voor u review en mijn excuses voor de schaars belegde pizza. Ik ga dat zeker met het team van Antwerpen bekijken. Zij moet inderdaad rijkelijk belegd zijn anders is de verhouding prijs/kwaliteit fout. Het zijn handmade pizza en de oorzaak is een menselijke fout. Heb je het niet kunnen melden aan een medewerker? Wij zijn steeds bereid om fouten snel recht te zetten. ik hoop dat je toch nog een keer komt zo kunnen wij bewijzen dat we de kwaliteit wel hoog kunnen houden. Nogmaals mijn excuses, grt Bernard

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst kregen we van de serveerster te horen dat ze de enige nog vrije tafel niet aan ons wilde geven, want we waren maar met twee en er zouden vier mensen kunnen zitten. Dat gaf al geen welkom gevoel. Ze verwees ons naar 'de bar'. Er was geen bar te zien, alleen een hoge tafel met barkrukken en een plank tegen de muur in een hoek wat achteraf. We gokten er op dat de hoge tafel dienst deed als bar. Zodra we zaten kwam de serveerster ons zeggen dat we daar alleen een aperitief konden drinken, niet eten.... Er kon geen vriendelijk woord af. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken. We zijn dan maar ergens anders gaan eten.

OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2018

Beste, mijn excuses voor de slechte ervaring bij Otomat ik ga u ervaring met het team bespreken. Het is dankzij de goede en slechte reviews dat we de kwaliteit van Otomat kunnen verbeteren. Nogmaals mijn excuses en hoop dat u het toch nog een keer probeert. Ik weet dat we wel gastvrij kunnen zijn. Mvg, Bernard

Reizigers die Otomat Heavenly Pizza bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Otomat Heavenly Pizza geweest? Deel je ervaringen!