“Dure teleurstelling”
Beoordeling van Otomat Heavenly Pizza

Otomat Heavenly Pizza
Geclassificeerd als nr. 104 van 1.832 Restaurants in Antwerpen
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag Nordic delight besteld. Pizza was amper belegd. 3 miniscule stukjes zalm, klein beetje rode biet en 3 lespuntjes zure room. Heel pover voor 15 euro! Menukaart voldoet absoluut niet aan wat je maar krijgt. Zelfde pizza in Otomat Leuven rijkelijk belegd. Ik was teleurgesteld en kom hier niet meer

Datum van bezoek: juli 2018
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Beste Marie,
dank u voor u review en mijn excuses voor de schaars belegde pizza. Ik ga dat zeker met het team van Antwerpen bekijken. Zij moet inderdaad rijkelijk belegd zijn anders is de verhouding prijs/kwaliteit fout. Het zijn handmade pizza en de oorzaak is een menselijke fout. Heb je het niet kunnen melden aan een medewerker? Wij zijn steeds bereid om fouten snel recht te zetten. ik hoop dat je toch nog een keer komt zo kunnen wij bewijzen dat we de kwaliteit wel hoog kunnen houden. Nogmaals mijn excuses, grt Bernard

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst kregen we van de serveerster te horen dat ze de enige nog vrije tafel niet aan ons wilde geven, want we waren maar met twee en er zouden vier mensen kunnen zitten. Dat gaf al geen welkom gevoel. Ze verwees ons naar 'de bar'. Er was geen bar te zien, alleen een hoge tafel met barkrukken en een plank tegen de muur in een hoek wat achteraf. We gokten er op dat de hoge tafel dienst deed als bar. Zodra we zaten kwam de serveerster ons zeggen dat we daar alleen een aperitief konden drinken, niet eten.... Er kon geen vriendelijk woord af. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken. We zijn dan maar ergens anders gaan eten.

Datum van bezoek: juli 2018
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2018

Beste, mijn excuses voor de slechte ervaring bij Otomat ik ga u ervaring met het team bespreken. Het is dankzij de goede en slechte reviews dat we de kwaliteit van Otomat kunnen verbeteren. Nogmaals mijn excuses en hoop dat u het toch nog een keer probeert. Ik weet dat we wel gastvrij kunnen zijn. Mvg, Bernard

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza’s en dit terwijl ik normaal gezien geen fan ben van pizza. Zalig om op het terras te zitten in de zon. Kom wel niet te laat, want het kan soms even wachten zijn vanwege de drukte. Hier kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker buiten op terras, wel druk en geen mogelijkheid tot reserveren. Je moet je beurt afwachten en het personeel geeft je het gevoel dat je haast moet maken. Smaken zijn goed, alleen het deeg ( wat ca. 3 dagen heeft gerijpt met duvelgist) doet wat flauw aan. De bodem lijkt te taai en tomatensaus opgedroogd. Kortom leuk idee, toch is de kwaliteit minder.

Datum van bezoek: juli 2018
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Hello, dank u voor je review. Ik bekijk je opmerking met het keuken team want de deeg mag niet droog zijn. Mijn excuses voor het gevoel dat jullie kregen dat het snel moest gaan. Nogmaals bedankt voor je opmerkingen zij helpen ons steeds om beter te doen. Grt Bernard

5 juli 2018 beoordeeld

Door de werken in Antwerpen moeilijk te bereiken voor wie van het Zuiden komt. Een plaats op het terras belooft en gegeven aan andere klanten. Originele pizza's, geweldige omgeving. Eerder een zaak voor jeugd.

Datum van bezoek: juli 2018

Beste Laurent & Kristel, Dank u voor jullie review. Ik neem jullie opmerking serieus en zal eens met het team kijken om steeds beloftes te maken die we kunnen halen. Terras seizoen altijd een speciale periode om iedereen de juiste plaats te geven. Alvast bedankt en tot een volgende keer. Grt Bernard

Reizigers die Otomat Heavenly Pizza bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Otomat Heavenly Pizza geweest? Deel je ervaringen!