TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker chinezen op Kerstdag!”
Beoordeling van Mekong

Mekong
Geclassificeerd als nr. 621 van 1.891 Restaurants in Antwerpen
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op kerstdag zijn we afhaalmaaltijden gaan halen. Ruime porties, niet vettig, heel verzorgd ingepakt en super lekker van smaak. Behalve miss de currysaus die was voor ons iets te dun! Ook heel vriendelijke bediening. Een echte aanrader! Hier komen we graag terug!

Datum van bezoek: december 2018

19 juni 2018 beoordeeld

Wij gaan regelmatig chinees afhalen , is de beste in omstreken niet te vettig en ruim voldoende van porties....

Datum van bezoek: april 2018
24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2e keer gaan eten en zeer lekker en zeer vriendelijke bediening ze doen het alle mogelijke om het naar je zin te maken.

Datum van bezoek: december 2017
10 oktober 2017 beoordeeld

goede ontvangst, leuke moderne omgeving wars van de gebruikelijke chinese tekens etc met goede achtergrondmuziek. Het eten is zeer verfijnd en vers ! De hoeveelheden lijken klein, maar zijn ze niet. Ze worden opgediend op ruime schotels, vandaar de foute indruk. Indien ik in de kempen kom, is het zeker waard om een ommetje te maken en lekker te gaan eten ! De kaart is niet al te uitgebreid wat keuze maken makkelijk maakt. a

Datum van bezoek: oktober 2017
20 november 2016 beoordeeld

Simpel: nog nooit teleurgesteld geweest. Goeie porties, de smaken zitten goed,....
Dus nee, wij zoeken niet verder :-)

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Mekong bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Mekong geweest? Deel je ervaringen!