“Authentiek café in hartje stad Antwerpen ”
Beoordeling van Café Pelikaan

Café Pelikaan
Geclassificeerd als nr. 162 van 1.659 Restaurants in Antwerpen
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn café voor de lekkerste Belgische bieren midden in het historisch centrum van Antwerpen.authentiek,met fijn terras met verwarming!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige kroeg in het centrum van Antwerpen. Klein maar fijn. Het is een echt ouderwets bruin cafe. Het accent ligt hier op de consumptie van bier. Ze hebben een zeeeeer ruime bierkeuze. Leuke kroeg.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Symphatieke uitbater die altijd leuk uit de hoek komt.
Verschillende bieren op vat.typisch antwerpse kroeg met divers clienteel...

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een echt Antwerps kroegje.
Gezellig bediening. Niet duur en zeer leuke sfeer.
Een aanrader om na het shoppen even een Belgisch pintje te gaan drinken.

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezoeken wij Antwerpen? Dan beginnen én eindigen we in deze kleine kroeg met topservice. Het was zelfs de beginpunt van mijn vrijgezellenfeestje.

Vaak is druk bezocht maar plek maakt men zeker voor je!

Reizigers die Café Pelikaan bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Café Pelikaan geweest? Deel je ervaringen!