“Flessentrekkerij”
Beoordeling van Cafe Quinten Matsijs

Cafe Quinten Matsijs
Geclassificeerd als nr. 188 van 1.638 Restaurants in Antwerpen
22 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is wel de meest ongeïnspireerde club die ik ooit gezien heb. €17,50 durven vragen voor 2 half verbrande kroketten en een handje sla . . . ze proberen niet eens er iets van te maken. Met een grote boog omheen lopen!

Datum van bezoek: juli 2022

3 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de bonnefooi deze plek binnen gestapt, vooral vanwege de mooie uitstraling van het pand. We wilde lunchen. Personeel lijkt niet gemotiveerd of überhaupt enthousiast. Maar misschien kwam dit omdat we waren de eerste gasten van de dag waren? Na ons liep het snel vol, ving op dat er aan nieuwe gasten geadviseerd werd om ergens anders heen te gaan omdat het lang kon duren voordat er eten op tafel zou komen...
1 van het gezelschap had een salade besteld, deze zag er mooi uit (maar was zijn €18 niet waard). De 3 croque monsieurs waren een AANFLUITING! Dit mag de naam croque monsieur niet dragen! En al helemaal niet als je er meer dan €10 voor vraagt. Kaas is niet gesmolten, gewoon gebakken in het tosti-ijzer.

Ik denk dat deze plek 1 van de grootste tourist traps van Antwerpen is.

Datum van bezoek: oktober 2021
1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De uitstraling is leuk!
Maar het eten…
Een simpele tosti aanbieden voor €10,50 is wel heel overdreven.
En dan ook nog eens 45 minuten wachten op een ‘simpele tosti’
De groeten!

Datum van bezoek: juli 2021
19 juni 2021 beoordeeld

Een goede keuken, eenvoudig maar lekker.
De varkenswangetjes zijn zeker een aanrader.

Op het terras buiten tussen de oude gevels en groene gevelbeplanting dit geeft dadelijk een gezellig vakantiegevoel.

Het was onze eerste keer maar zeker niet onze laatste keer.

Datum van bezoek: juni 2021
4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een levend museum :) lekkere Vlaamse keuken gerechten, en vriendelijk bediening. Toffe babbel bij de barman

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Cafe Quinten Matsijs bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Cafe Quinten Matsijs geweest? Deel je ervaringen!