“Gezellig drankje gedaan”
Beoordeling van Cafe Quinten Matsijs

Cafe Quinten Matsijs
Geclassificeerd als nr. 86 van 1.658 Restaurants in Antwerpen
15 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden hier tijdens een wandeling een drankje gedaan aan het terras met beperkte tafels en oubollige parasols. Prijzen zijn erg aantrekkelijk, zo betaalde wij E 2,50 voor een "bolleke". Wel moeten we altijd weer wennen aan de terughoudendheid van het personeel. Te serieus en een glimlachje komt er niet van af.. Verder een leuke café om bezocht te hebben, naar verluid zou dit het oudste café van Antwerpen zijn!

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk adresje! 450 jaar is het café / restaurant. Het interieur is geweldig en de keuken is subliem: heerlijke artisanale garnaal kroketjes gegeten, gevolgd door een lekkere steak. Het vlees was botermals. Quinten Matsijs is gewoon heerlijk vertoeven en de gerechten zijn puur en eerlijk, de bediening is vriendelijk. Ik kom graag terug.

18 maart 2018 beoordeeld

Dit is een heel prettig cafe/restaurant. Overzichtelijke kaart tegen vriendelijke prijzen. Genoten van de paling in het groen. Beschaafde bediening in een rustige/authentieke omgeving

17 februari 2018 beoordeeld

Reeds meer dan 20 jaar komen wij regelmatig in de Quinten voor een hapje en een drankje. Sven en Yuka serveren overheerlijk stoofvlees en spaghetti. Als dessertje zijn de pannenkoeken een echte aanrader! Kortom: een bezoek aan de Quinten is steeds opnieuw een feest voor ons. Warme sfeer, gezellig en vooral authentiek!

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ver weg van de drukte. In alle authenticiteit tussen de echte locals en zelfs de langdurige trouwe cafebezoekers aan de grote tafel in de hoek. Vlekkeloze service , eenvoudige maar lekkere kaart. Groot pluspunt is hier de kwaliteit voor een onevenaarbare prijs. Supervers en dampend heet want recht uit de pot...zalig. Daar houden wij van. Geen opgewarmde boel hier. Zelfs de warme dranken zijn hier zoals het zou moeten...je kan er je handen aan verwarmen. Een absolute aanrader. De mensen van de service en de klanten stralen rust en kalmte uit. Zalig.

Reizigers die Cafe Quinten Matsijs bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Cafe Quinten Matsijs geweest? Deel je ervaringen!