“Ontbijt in luxe ”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg ruim uitgebreide keuze.
Mooi gepresenteerd.
Vriendelijk personeel.
Aanrader met bingo-bon.
Gewone prijs is me onbekend.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

Een vriend en ik hadden zin in een lekker potje mosselen. Eerst zouden we naar sint-anneke gaan maar omdat het geen terrasweer meer was, boekte hij bij Mampoko. Er zaten nogal wat mensen mosselen te eten dus dat leek een goed teken. Helaas! Zowat alles wat je als kok kunt verprutsen was verprutst. De mosselen waren tot rubberen blokjes gegaard terwijl de ui dan weer nog bijna rauw was en ongeveer een kwart van de mosselen niet open. Vreemd want de andere waren dus overgaar. De kwaliteit was ook tweede keus: kleine mosselen ipv lekkere jumbo’s. Een gebrek aan respect voor het product en de klant. Wegblijven is de boodschap!

Datum van bezoek: september 2019
26 augustus 2019 beoordeeld

Na een zalige dag in zalig Antwerpen met zalig weer, na park spoor noord, bar paniek, wat fietsen hier en daar...kregen we honger. We reserveerden bij giro's maar daar zat het terras vol, dus naar de buren en we hebben er geen spijt van. Uitermate vriendelijke en snelle bediening, redelijke prijzen, lekker eten en smakelijke wijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Met het gezin genoten van een lekker ontbijtje. We namen met twee personen de Royal Mampoko en dat was ruim voldoende. Je krijgt ook meer dan enkel kaas en brood. Er zijn verschillende soorten kazen, hammen en salami's om uit te kiezen. Als je iets extra wil bestellen duurt het wel even om de aandacht van het personeel te trekken.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Het eten is goed. Als de prijzen iets lager zouden liggen zou je zelf kunnen spreken van zeer goed. De bediening is vriendelijk, maar om hun aandacht te krijgen moet je soms wel wat moeite doen.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Mampoko bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Mampoko geweest? Deel je ervaringen!