“We loved it!”
Beoordeling van Backyard

Backyard
Reserveren met
Backyard is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 40 van 1.731 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: Backyard is een nieuwe hotspot in de binnenstad van Antwerpen. Door onze inrichting en hedendaags concept willen we de Antwerpenaar een nieuwe thuis op de Grote Markt geven. Backyard zal na een grondige verbouwing op 10 juli 2015 haar deuren officieel openen. De naam is ontleend van de zeer uitdagende terrastuin die achter het pand gelegen is.
4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier al enkele keren geweest en steeds een super ervaring! Enorm lekker eten, mooie en gezellige omgeving en super vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2018

23 mei 2018 beoordeeld

Wij gingen met een grote groep vriendinnen eten bij Backyard! Omwille van het mooie weer was het terras, een gezellige binnentuin, buiten voor ons gereserveerd. Desondanks het feit dat we als grote groep kozen voor heel wat verschillende cocktails, werd alles vlot geserveerd. Voor het eten werd de keuze beperkt tot drie gerechten. Alles werd opnieuw vlot geserveerd en het eten was heel lekker. De bediening was top! Het personeel van Backyard is heel vriendelijk waardoor er een heel aangename sfeer hangt. Een aanrader voor wie gezellig iets wil eten of drinken in het centrum van Antwerpen.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht met 8 personen. Daarom maar beperkte keus uit ruim menu. Eten is prima. Prijzen redelijk. Bediening goed.

Datum van bezoek: mei 2018
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel cocktails, veel soorten Gin. De voorgerechten/hapjes waren subliem. Echt heerlijk! De hoofdgerechten waren minder uitgesproken lekker. Leuke sfeer, vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geweest van een aantal biertjes. Leuke strak ingerichte tent. Relaxte sfeer en zeer vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Backyard bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Backyard geweest? Deel je ervaringen!