“Napolitaans”
Beoordeling van Bellini

Bellini
Geclassificeerd als nr. 360 van 1.720 Restaurants in Antwerpen
26 mei 2018 beoordeeld

Positief bij deze eerste ervaring: pizza diavola met tomaat, buffermozzarella, pikant salami vonden we zeer lekker, en meer dan groot genoeg. Rosé wijn en witte wijn: uitstekend. Huisgemaakt ijs: uitstekend. Koffie: uitstekend. Hoewel ik hou van krokante pizza vond ik deze 'zachte' ook wel echt goed.
Negatief: we waren niet gehaast maar zo'n 20 minuten wachten in een haast leeg restaurant om je drankjes te krijgen is toch wel heel lang. Het jong meisje was vriendelijk maar de oudere dame had er duidelijk geen zin in, eerder nors. Ze komen ook niet kijken of je nog wat te drinken wenst of dat je de rekening wenst, geen beweging achter die toog. We komen zeker nog wel eens terug ondanks de bediening.

9 mei 2018 beoordeeld

Lees hier verschillende meningen, maar ik kan alleen maar zeggen, dat de pizza was zoals een pizza moet zijn ! Bediening was idd op zijn Italiaans, maar snel en vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog terug.

6 mei 2018 beoordeeld

Je wordt er netjes geholpen, de pizza's zijn prima, maar soms een beetje zwart vanwege de steenoven. Wordt prima opgelost.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn zoon is hier eerder deze week geweest en was zeer tevreden over de pizza. Dus wij ook en ja de pizza diavola was ottima. A la prossima volta

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drukke huiskamer. Service is ok. Pizza fantastisch. Je gaat hier een van de lekkerste pizza's eten uit je leven, en dat maakt veel goed. Aanrader in Antwerpen

Reizigers die Bellini bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Bellini geweest? Deel je ervaringen!