TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Italiaans restaurant met zeer lekkere keuken.”
Beoordeling van Roma

Roma
Geclassificeerd als nr. 85 van 1.874 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2019 beoordeeld

Perfecte bediening zonder lange wachttijd.
De lunch en de wijn waren perfect.
Zeker terug bezoeken.!!!.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Typisch Italiaans restaurant waarvan er veel zijn in A'pen .Gezellige drukte en vooraf reserveren . Prijzen zijn zeer democratisch . Pizza's zijn lichtjes verbrand , Gewaagde combinaties zoals zoals "Zeebaars met sausje van gerookte zalm" , zachte fijne smaak v/d zeebaars viel weg door de uitgesproken gerookte zalm smaak , te weinig begeleidende pasta zodat je extra brood moest vragen , gamba's van partner waren niet vers en ook daar te weinig pasta . Oudere dames worden er gepamperd en dat zie je soms wel aan de aanwezige klanten . Er is beter en véél beter in de buurt .

Datum van bezoek: november 2018
23 augustus 2019 beoordeeld

Een adresje om nog eens terug te komen! Zeer veel keuze op de kaart dus ik wil absoluut nog een paar andere zaken komen proeven.

In ons gezelschap hadden we een mix van pizza en traditionelere gerechten en iedereen was erg tevreden en erg voldaan. Geen kleine porties hier!

Bediening is zeer vlot en wordt gedaan met een lach.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ging in eerste instantie voor een pizza. Maar toen ik de kaart zag werd het toch wat anders. Insalata Caprese en kalfsniertjes in tomaten-wijnsaus met champignons en héél veel knoflook. De niertjes waren net zo lekker als degene die ik bij Mordi & Vai at in Rome Testaccio. En dat wil echt wel wat zeggen. Kortom, echt een aanrader, met vooraf heerlijk vers brood en na afloop limoncello van het huis.

Datum van bezoek: juni 2019
8 mei 2019 beoordeeld

lekkere keuken voor een eerlijke prijs. Gezellige interieur , vriendelijke bedienning, gezellige drukte...

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Roma bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Roma geweest? Deel je ervaringen!