“Beste view in Antwerpen ”
Beoordeling van Gran Duca

Gran Duca
Geclassificeerd als nr. 79 van 1.697 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Frans, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van het beste italiaanse restaurant in antwerpen, zeker met hun super uitzicht over de stad, zeker in de zomer op hun terras is het genieten! Vriendelijke ontvangst en bediening.
Eten is altijd top!

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot in de puntjes in orde. De echte Italiaanse keuken!
Eerlijke gerechten en vlotte bediening. We komen zeker terug

22 december 2017 beoordeeld

Inderdaad één van de betere Italiaanse restaurants met een prachtig panorama, ontvangst is zeer vriendelijk, de bediening is super en het eten was ongelooflijk lekker. Hier ga ik zeker terugkomen!

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is het eens leuk om te zitten voor het uitzicht. Het eten is gemiddeld, het blijft je niet bij. Het is niet slecht maar ook niet overweldigend. Het interieur doet wat oud aan. Leuk om eens te bezoeken mar niet om speciaal voor om te rijden.

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Etentje als koppel was heel lekker en een heel mooi restaurant zeker een aanrader!!
Als we in Antwerpen zijn gaan we zeker terug

Reizigers die Gran Duca bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Gran Duca geweest? Deel je ervaringen!