“voel me bedrogen, ontgoocheld”
Beoordeling van Brusketta

Brusketta
Geclassificeerd als nr. 170 van 1.629 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 december 2022 beoordeeld

Sfeer: zeer onvriendelijke bediening, heel de tijd pushen om extra drinken te bestellen, zeer opdringerig. Motto lijkt: zo mogelijk consumeren in zo kort mogelijke tijd. Tafels staan veel te dicht op elkaar: je voelt je als sardines in een blik

Eten: Voorgerecht (assortiment) was koud! Hoofdgerecht was çava, niet meer niet minder.

Conclusie: hier komen we écht nooit meer terug.

Datum van bezoek: november 2022

9 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een bevriend koppel en nog een vriendin gaan eten in Brusketta. Kregen een tafeltje op terras waar de patron zeer vriendelijk en snel ons liet bedienen. Hadden un tegenstelling tot vele reacties hier niet het gevoel dat we snel weg moesten. Kregen uitleg waar we die wilden. De hoofdgerechten kwamen vlot (pasta koken duurt nu ook niet lang en veel sauzen kunnen ook op voorhand klaar gezet worden, logisch dus) en waren overheerlijk. Pasta vongole, risotto, pasta meatballs... allemaal om te beter en zeer royale porties. De wijn was lekker, dessert overheerlijk. Kortom een topavond in een (h)eerlijk italiaans restaurant waar je geen pizza kan eten en dus zeker geen ananaspizza🤣

Datum van bezoek: augustus 2022
6 augustus 2022 beoordeeld

Niet voor herhaling vatbaar!Drukke,opdringerige bediening.Tafeltjes staan zeer dicht bij elkaar.Het ergste waren de vuile toiletten.In het herentoilet lag de wc-bril gewoon naast de pot!Na vijf minuten reeds ons eten wat waarschijnlijk wijst op bain-marie..

Datum van bezoek: juli 2022
30 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker en dat is uiteindelijk het belangrijkste.
De sfeer was dit niet.
Kleine zaak waardoor je echt op elkaar zit gepropt.
Je krijgt 2u de tijd om te eten, dan moet je vertrekken. Dat werd ons ook erg duidelijk gemaakt.
We kregen amper de tijd om de kaart goed te bekijken.
Ons hoofdgerecht was nog maar net op en ze kwamen al meermaals vragen of we een dessert wilden. Wanneer we aangaven nog even te willen wachten (het eten was zwaar en onze wijn was nog niet op), kwamen ze na 5min al weer dezelfde vraag stellen. En na 5 min nog een 3e keer maar dan met de boodschap dat we over 20min moesten vertrekken dus het nu onze laatste kans was om nog iets te bestellen.
Hierdoor kregen wij sterk het gevoel buitengewerkt te worden. Allesbehalve aangenaam.
Nee, wij komen hier niet meteen terug. Jammer want op het eten was niets aan te merken.

Datum van bezoek: januari 2022
22 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden hoge verwachtingen, maar werden teleurgesteld reeds bij het binnen komen. Overvolle zaal, zonder ruimte tussen de tafeltjes. Er werd blijkbaar geen rekening gehouden met de Corona richtlijnen. De pasta was redelijk van smaak. Maar voor dergelijke prijzen, mag men toch wel fijnere gerechten verwachten. De geserveerde kaas had niets met Parmigiano te maken, dit was echt rommel. Eens maar geen tweede maal.

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Brusketta bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Brusketta geweest? Deel je ervaringen!