“Lunch”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 januari 2020 beoordeeld

Bon...er was geen lunch voorzien...
Nochthans komt hier 's middags precies wel wat volk over de vloer.
3 alleenstaande mannen en enkele families met kids...omdat het woensdag was.
Dus moesten we 'van de kaart" eten.
Ik vroeg een klassieker
..escalope parmigiano...
Op tripadvisor las ik . "Slechte norse bediening"...lijkt wel te kloppen.
Kortaf..niets familliaals of warm te bespeuren.
Wat wil je ?
Alstublieft!
Nog iets ?
...ik begrijp maar die koele hardheid is niet meer van deze tijd..
Als je gaat eten..ook al is het lunch dan nog wil je je goed voelen ..geapprecieërd ..warm..sorry hier koel en hard.
Blijkbaar werken de obers op "bestellingen".
Voorts ..deze klassieker kan ik ook maken ..voor minder dan 23,50 euro...
Ook.. ik zat in de 'vuile hoek' bij het vuile raam.

Datum van bezoek: januari 2020

26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op vrijdagavond wezen eten. Was gezellig druk de gehele avond en dat al vanaf een uur of 18:00. Kregen vrijwel direct de menukaart waar heerlijke gerechten op staan voor een eerlijke prijs! Aanrader is om vooraf de antipasti vlees te delen... was heerlijk! Huiswijn montepulciano ook lekker! Kortom heerlijk gegeten en gedronken!

Datum van bezoek: oktober 2019
21 oktober 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant ... doet heel Italiaans aan ... beetje krap zitten, bediening spreekt Italiaan (geen/beperkt Nederlands of Engels) en de akoestiek kan beter. Maar het geeft je zeker het Italiaanse gevoel.
Het eten is niet goedkoop, maar je krijgt dan ook een flinke portie met heerlijke pasta.
Echt een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
26 september 2019 beoordeeld

klein italiaans restaurant met niet al te grote kaart , doch waar men zeer dicht op elkaar zit.
had toscaans vispannetje besteld wat zeer goed was en als dessert aardbeien in olijfolie, citroensausje en bruine suiker.PRIJS 9,50 euro
doch hier ging het mis !!
een wijnglas met stukjes aardbei (ongeveer vijf a zes aardbeien klein gesneden) werd mij voorgezet en ik dacht dat zal het wel zijn , maar toen ik enkele lepeltjes at, bleek het enkel stukjes aardbei te zijn. Toen ik de bediener hierop wees, was hij niet bepaald vrolijk en kwam dan met een busje olijfolie om erop te spuiten en dan wou ik niet meer. dan heb ik te kennen gegeven er geen 9;50 euro voor te willen betalen, doch bij de afrekening moest ik het betalen. Ongezien en zeer brutaal was het en absoluut geen aanrader met zulke mentaliteit en zeker niet slim omdat wij in deze buurt toch redelijk veel op restaurant gaan.Het woord vriendelijkheid en commercieel hebben ze blijkbaar nooit geleerd.
uiteraard zullen wij hier niet meer naar toegaan. Jammer voor zulke zaak , maar slim was dit niet.

Datum van bezoek: september 2019
3 augustus 2019 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening, gezellige Italiaanse drukte in dit kleine restaurant. Maar dat stoort geenszins. En loopt er eens iets mis dan wordt dit met Italiaanse flair opgelost. De gerechten zijn voortreffelijk van de antipasta tot het dessert. Rijkelijke porties en topkwaliteit van producten. Het was ons eerste bezoek maar wij reserveerden onmiddellijk terug een tafel.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brusketta bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Brusketta geweest? Deel je ervaringen!