“Goede italiaan!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en vers eten! Bediening ging vlotjes en was zeer vriendelijk, wel dicht op elkaar zitten! Voor de rest niet veel op aan te merken.

19 juni 2018 beoordeeld

Eigenlijk nog nooit écht van mijn schoenen geblazen maar ook nog nooit iets negatiefs kunnen of moeten zeggen . DE sfeer blijft Italië uitademen . De gerechten zijn OK , maar niet echt echt TOP. De bediening is zeer goed (Italiaans spreken is zeker een voordeel ! ) en attent ! Ook het feit dat het net naast de altijd toegestopte Antwerpse ring ligt , is een voordeel ( wanneer je kan rijden , natuurlijk ) . We blijven nog een tijd in de Brusketta !

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

10 super lekker eten goeie service en geniaal toetje. En bij je rekening nog een limoncello geniaal !!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de pasta’s als het vlees waren erg lekker. Wij kwamen aan bij een redelijk vol restaurant maar ze hebben hun best gedaan om toch een tafel voor 7 bij elkaar te zetten. Top restaurantje!

Heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel. En eten wordt heet opgediend.
Goeie prijs kwaliteit.
Wij hadden een lasagne en tagliatelle met salade.
Zeer smaakvol.

Reizigers die Brusketta bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Brusketta geweest? Deel je ervaringen!