“Gesofisticeerd”
Beoordeling van Restaurant De Godevaart

Restaurant De Godevaart
Reserveren met
Restaurant De Godevaart is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 39 van 1.712 Restaurants in Antwerpen
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juni 2018 beoordeeld

Een super aangename culinaire verrassing. Mooi ingericht, tafels gedekt met tafellinnen en met dit zomerse weer een heerlijk rustig terras in een binnentuin, ver van de verkeersdrukte. Zeer attente bediening en heerlijke gerechten in kleine porties die ruim voldoende zijn en opgediend worden in mooi servies. Fantastische wijnkeuze. Jammer dat ik er nooit eerder ben geweest. Voor herhaling vatbaar.

21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste restaurant van Antwerpen. Zeer goede bediening. Zeer goed voorgerecht! Vooral de setting maakte het goed

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangenaam kader en prima verwelkoming en service. De gerechten zijn waarlijk een heerlijk festijn, waarbij prima wijnen geserveerd worden. Een echte openbaring, een aanrader. Delicious, superb,wonderful.

20 juni 2018 beoordeeld

Gezien de naam en faam waren de verwachtingen hoog gespannen. Helaas moet ik zeggen dat ik toch wat op mijn honger bleef zitten. Werd er aan kwaliteit en creativiteit ingeboet om demarges zo hoog te houden ? Mi gemiste kans om restaurant nog meer op de kaart te zetten.

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Topmenu in een mooi kader met goede bediening. Zeer fijn menu voor een correcte prijs. Leuk dat je de aperitief in de tuin kan nemen. Vlakbij historisch centrum van Antwerpen. Aanrader.

Reizigers die Restaurant De Godevaart bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Restaurant De Godevaart geweest? Deel je ervaringen!