“Creatief, origineel, hartelijk”
Beoordeling van Brutal

Brutal
Geclassificeerd als nr. 115 van 1.870 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: No nonsense, vers en democratisch geprijsd!
Beschrijving: No nonsense, vers en democratisch geprijsd!
16 augustus 2019 beoordeeld

Na ons zoveelste bezoek werd nogmaals bevestigd waarom we hier zo graag komen. Hoogst inventief met telkens keuze tussen vis, vlees en vegetarisch. Hier kom je om "betreden paden te verlaten" en je te laten verrassen door de creativiteit van het team. Dit is liefde voor het vak!

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart maar erg lekker. Vriendelijke bediening. Vrij kleine porties ( ondanks duurste voorgerecht en dito hoofdgerecht was ik blij dat m’n vriendin niet veel eet en ik daardoor niet met honger door ging).

3 augustus 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening met kennis van zaken.
Mooi interieur met voldoende privacy.
Gerechten van topkwaliteit, inventief.
Vegetarische / veganistische optie is altijd super.
Keuken voor genieters, geen te grote kwantiteiten.
Wij nemen dus altijd een voorgerechtje.
Dat maakt de ervaring compleet.
En meestal een biertje erbij, want de keuze is zeer uitgebreid en gevarieerd.
Kleine kaart en dat is OK, genoeg keuze voor verschillende smaken.
Behalve voor de desserten. Daar zou ook iets zonder chocolade bij mogen ;)
Samenvatting : ALTIJD SUPER !

29 juli 2019 beoordeeld

vriendelijke ontvangst, gezellig zitten
maar..... veel te duur voor de eenvoudige keuken die je krijgt!!
Ik NOOIT meer

Datum van bezoek: juli 2019
12 juli 2019 beoordeeld

Populaire tent, leuke inrichting, vriendelijke bediening en eten dat zowel mooi gepresenteerd wordt als lekker is. We zaten er dus gezellig met gevoel dat we nog meermaals zouden terugkomen.
Tot de rekening kwam. Bij gebrek aan een drankkaart hadden we 2 karafjes huiswijn besteld. Je weet dat je geen ronkende namen krijgt, maar vertrouwt er op dat je scherpe prijs/kwaliteit krijgt die men voor je uitzocht. Hier niet. Zo maar 20 € per karafje! Dat is boerenbedrog.
Idee van regelmatig terugkomen vloog de deur uit, met dit soort trukken van de foor nooit meer!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Brutal bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Brutal geweest? Deel je ervaringen!