“Dessert”
Beoordeling van Creme de la Creme

Creme de la Creme
Geclassificeerd als nr. 23 van 52 Dessert in Antwerpen
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vermits we achter de hoek een italiaantje waren gaan eten , komen we ons dessert hier nog steeds verorberen...
Ok, de ijsjes en wafels zijn aan de prijzige kant, maar je krijgt er wel lekker artisanaal ijs voor in de plaats... en nog steeds hebben ze hier vele smaken met af en toe een nieuwe smaak ertussen.. zoals vandaag , 22 april 2018, een bolletje kaneelijs en een bolletje groene appel..... lekkeeeeeeeeer...... nog steeds zeer ok...!!!!

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke wafels en ongelooflijk vriendelijke bediening! Veel keus in de smaken en betalen mocht achteraf.

30 augustus 2017 beoordeeld

Een beetje weggemoffeld op een hoek van een straat met vele ,grote restaurants stond ik er overwacht voor.Vriendelijke meisjes schraapten drie bollen :bosvruchten,griekse yoghurt,Strattiotella in een eetbaar wafelschoteltje.Was dat smullen zeg!

14 juli 2017 beoordeeld

Hier kun je lekkere wafels eten, met fruit en chocolade bijvoorbeeld. Wel commercieel, midden in het centrum, maar we zagen niet zo snel iets anders.

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag door Antwerpen te hebben gelopen aangenaam verrast door deze geweldige wafels. Vriendelijk personeel, heerlijk verse wafels met de meest uiteenlopende toppings.

Reizigers die Creme de la Creme bekeken, bekeken ook

In Creme de la Creme geweest? Deel je ervaringen!