“Om duimen en vingers af te likken.”
Beoordeling van Creme de la Creme

Creme de la Creme
Geclassificeerd als nr. 24 van 55 Dessert in Antwerpen
30 augustus 2017 beoordeeld

Een beetje weggemoffeld op een hoek van een straat met vele ,grote restaurants stond ik er overwacht voor.Vriendelijke meisjes schraapten drie bollen :bosvruchten,griekse yoghurt,Strattiotella in een eetbaar wafelschoteltje.Was dat smullen zeg!

Datum van bezoek: augustus 2017

14 juli 2017 beoordeeld

Hier kun je lekkere wafels eten, met fruit en chocolade bijvoorbeeld. Wel commercieel, midden in het centrum, maar we zagen niet zo snel iets anders.

Datum van bezoek: juli 2017
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag door Antwerpen te hebben gelopen aangenaam verrast door deze geweldige wafels. Vriendelijk personeel, heerlijk verse wafels met de meest uiteenlopende toppings.

Datum van bezoek: augustus 2016
30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere wafels met verse aardbeien en gesmolten chocolade!
Wel even wachten voordat je aan de beurt bent maar dat is het zeker waard.

Datum van bezoek: april 2016
11 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kleine zaak bevind zich op de hoek van de oude korenmarkt. En hier kan je zeer lekkere ijsjes en luikse wafels eten. Een groot assortiment aan smaken en waar ik (bijna) altijd voor ga is een horentje met flanijs...mmmmmmm... conclusie; piepklein zaakje met grootse ijsjes....

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Creme de la Creme bekeken, bekeken ook

In Creme de la Creme geweest? Deel je ervaringen!