Vandaag geopend: Gesloten

Meer info
vanaf 41,93 US$
Meer info
Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuke interactieve beleving! Ook een aanrader voor niet bier drinkers. Toffe bar om nadien iets te drinken!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zeer leuke manier om deze schitterende brouwerij te ontdekken. Lekkere bieren en een uitgebreide kaart. Top

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020

Het bezoek is een interactieve tour (zonder gids) en duurt ongeveer 1 uur. En het is verplicht vooraf te reserveren. Vooraf de tour krijg je een klein glaasje van het befaamde “Bolleke”. Bolleke smaakte lekker. Binnen wordt je meegenomen in de geschiedenis van het merk De Koninck en zijn bieren. En je gaat mee in het proces. In de verschillende ruimten staan videoschermen waarop iemand erg leuk en met humor iets over het bier verteld. In een andere ruimte staan schilderijen met bewegende portretten van de opeenvolgende eigenaars van De Koninck, met een leuke voordracht. Halverwege nog een kleine proeverij van Triple D’Anvers. De verschillende ruimtes zijn niet druk, want je wacht tot de ruimte vrij is met de vorige bezoekers. Toen wij er waren was het niet druk, wegens corona. Tot slot, eindig je in het café of in de souvenir shop. Het was een leuke en leerzame tour.

Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer leuk om is met vrienden te doen en iets meer te weten te komen over de Koninck. Het zelf tappen van de bieren zorgt voor iets extra.

Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel duidelijk, toegankelijke uitleg. Dit is mijn tweede bezoek en ik raad het iedereen aan om eens te doen.