Vandaag geopend: Gesloten

Meer info
vanaf 41,20 US$
Meer info
Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer leuk om is met vrienden te doen en iets meer te weten te komen over de Koninck. Het zelf tappen van de bieren zorgt voor iets extra.

Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel duidelijk, toegankelijke uitleg. Dit is mijn tweede bezoek en ik raad het iedereen aan om eens te doen.

Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Coronaproof bezoek. Interessante tour met hedendaagse weergave en een knipoog naar het verleden. Lekkere biertjes en bijpassende hapjes. Gezellig binnenplein.

Beoordeeld op 28 juni 2020

Mooie moderne Tour en lekkere biertjes.
Bezoek zeker ook eens de toffe winkeltjes in de buurt.
Toplocatie

Datum van activiteit: juni 2020
Marie_Duyver, Responsable relations clients van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2020

Thank you for your visit and your review. We are happy that the taste of our beers pleased you. :-)

Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Rondleiding gedaan welke niet bijzonder was. Na de rondleiding 2 biertjes geproefd (bolleke en tripel d'anvers) deze waren erg lekker. Dame in de shop zeer klantvriendelijk!
Gedaan met een ticket van vakantieveilingen waardoor we slechts 4,75 pp hebben betaald.

Marie_Duyver, Responsable relations clients van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2020

Bedankt voor je feedback, Michael. Onze bieren zijn inderdaad niet te weerstaan: we zijn blij dat je onze iconische Bolleke kon waarderen.