Vandaag geopend: Gesloten

Meer info
vanaf 41,20 US$
Meer info
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Op eigen gelegenheid kan je een tour doen door de brouwerij. Je loopt via verschillende kamers het hele brouwproces door de n krijgt op een originele manier de informatie. Je krijgt twee proefglaasjes onderweg en na de tour kan je nog meer proeven (voor eigen rekening).

Datum van activiteit: februari 2020
Marie_Duyver, Responsable relations clients van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2020

Bedankt voor je beoordeling, Ellen! We zijn blij dat je hebt genoten van ons vrij zicht op het brouwproces en onze interactieve video’s. Kom nog eens terug, wanneer je maar de wil!

Beoordeeld op 17 februari 2020

De tour is op eigen tempo en heel interactief. Het is niet te vergelijken met een traditionele brouwerijtour of een museum! De bar heeft fantastische exclusieve bieren en bij de ambachten kan je je dagelijkse smakelijke aankopen doen!

Datum van activiteit: september 2019
Marie_Duyver, Responsable relations clients van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Bedankt voor deze duidelijke toelichting, Robby! Welke producten vond je het best?

Beoordeeld op 17 februari 2020

Datum van activiteit: maart 2019

Hartelijk dank voor je feedback. We zijn blij dat de hele familie ervan heeft kunnen genieten!

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuke tour door de brouwerij gehad met 2 biertjes om te proeven! Je leert meer over waarom speciale glazen en hoe het gemaakt wordt! Leuk cafeetje erbij waar ze ook heerlijke biertjes hebben!

Datum van activiteit: februari 2020

Bedankt, Nick! We zijn blij dat je onze degustaties wist te waarderen! Aarzel niet om nog eens langs te komen in ons café waar je nog meer van onze brouwsels kan uitproberen.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

De rondleiding is volledig interactief en zeer mooi visueel in elkaar gestoken! Zeer interessant ook. En lekker achteraf! Al zijn de prijzen in de bar wel aan de redelijk hoge kant, vind ik.

Datum van activiteit: februari 2020

Bedankt voor je feedback! We zijn blij te mogen vernemen dat je onze interactieve rondleiding leuk vond.