Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

Meer info
vanaf 42,04 US$
Meer info
Beoordeeld op 17 februari 2020

De tour is op eigen tempo en heel interactief. Het is niet te vergelijken met een traditionele brouwerijtour of een museum! De bar heeft fantastische exclusieve bieren en bij de ambachten kan je je dagelijkse smakelijke aankopen doen!

Datum van activiteit: september 2019
Marie_Duyver, Responsable relations clients van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Bedankt voor deze duidelijke toelichting, Robby! Welke producten vond je het best?

Beoordeeld op 17 februari 2020

Datum van activiteit: maart 2019

Hartelijk dank voor je feedback. We zijn blij dat de hele familie ervan heeft kunnen genieten!

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuke tour door de brouwerij gehad met 2 biertjes om te proeven! Je leert meer over waarom speciale glazen en hoe het gemaakt wordt! Leuk cafeetje erbij waar ze ook heerlijke biertjes hebben!

Datum van activiteit: februari 2020

Bedankt, Nick! We zijn blij dat je onze degustaties wist te waarderen! Aarzel niet om nog eens langs te komen in ons café waar je nog meer van onze brouwsels kan uitproberen.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

De rondleiding is volledig interactief en zeer mooi visueel in elkaar gestoken! Zeer interessant ook. En lekker achteraf! Al zijn de prijzen in de bar wel aan de redelijk hoge kant, vind ik.

Datum van activiteit: februari 2020

Bedankt voor je feedback! We zijn blij te mogen vernemen dat je onze interactieve rondleiding leuk vond.

Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuke ervaring. Schoon, modern, interactief, voor ieder wat wils. Lekker pilsje bij de start en halverwege kan je zelf tappen! Je eindigt in de bar. Daar kan lekker verschillende soorten bier bestellen. Om het af te maken met een lekker stukje kaas of lekkere salami worstjes. Als je via de website kaarten besteld krijg je een leuk presentje aan het einde.

Datum van activiteit: februari 2020

Bedankt om de tijd te nemen om deze positieve feedback te schrijven, Eva! Welk bier vond je het lekkerst?