“'Schatjes'”
Beoordeling van Wafelhuis Van Hecke

Wafelhuis Van Hecke
Geclassificeerd als nr. 16 van 52 Dessert in Antwerpen
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

'Schatjes', zei de vrouw die ons bediende.

Ik vloekte in de kerk, want in dit befaamde wafelhuis bestelde ik een salade nicoise (€13,50). Die was copieus en smaakte goed door. Net als de koffie verkeerd.

Let op: je wandelt hier zó voorbij.

24 september 2017 beoordeeld

De wafels zijn heerlijk en we hebben ook lasagne gegeten, die ook super lekker was. Het personeel was heel erg vriendelijk, ze bleven nog langer op special voor ons. We komen nog zeker terug! :)

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut de moeite waard om voor heerlijke wafels te bezoeken. Zalig! Verse aardbeien, room een compleet maal.

20 november 2016 beoordeeld

Waarom heb ik dit wafelhuis nog niet eerder ontdekt?! Zo'n heerlijke, lichte en krokante wafels, echt zoals ze thuis gebakken werden, hebben wij in jaren niet meer gegeten! En de room apart opgediend, licht en niet zoet. Moeder en zoon zijn hier de vriendelijkheid zelve. Een gewone, eerder kleine eetgelegenheid, geen bijzonder interieur, maar wat een kwaliteit. Ik houd van de echte BrusselseWafel, maar op dit adres in de Nationalestraat 88, Antwerpen, zien ze ons nog vaker terug, dit is de echte. En romige, smaakvolle cappuccino en verse muntthee! De andere gerechtjes hebben we nog niet geprobeerd. Tot snel!

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Telkens we naar Antwerpen gaan houden we halt in dit oudste wafelhuis van Antwerpen. Men serveert hier de lekkerste wafels en pannekoeken van het ganse land. Het valt helemaal niet op in de winkelstraat maar eens je er geweest bent vergeet je deze zaak nooit meer. De wafels zijn lekker krokant van buiten en smeuïg van binnen. Dit moet je echt geproefd hebben. De eigenaar zijn zeer vriendelijk. Je proeft hun liefde voor het vak. Een echte aanrader !

Reizigers die Wafelhuis Van Hecke bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Wafelhuis Van Hecke geweest? Deel je ervaringen!