“verassend”
Beoordeling van Via Via

Via Via
Geclassificeerd als nr. 95 van 1.659 Restaurants in Antwerpen
13 juni 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten, voor een mooie prijs. Toffe sfeer. Couscous met kippenballetjes was zeer lekker. Ik kom zeker nog eens terug in één van de ViaVia restaurants.

2 juni 2018 beoordeeld

De Via is een vaste waarde als je ven met een collega wil bijpraten zonder teveel omgevingslawaai. Hun keuken is gewoontjes. Degelijk maar ook een beetje flauw. Zo missen de bolognese en de Chili con Carne toch een beetje pit. Maar nogmaals kwaliteit is correct.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten oké, maar 4 flessen water voor 28 euro vonden wij duur. Heel duur. Belachelijk duur. Kleine kans dat we hier nog een keer heen gaan.

18 april 2018 beoordeeld

Telkens ik hier kom, staan er nieuwe gerechten op de kaart en ik ben telkens aangenaam verrast. Een ruime keuze van originele gerechten, lekker en gezond (ook mooie keuze voor vegetariërs) en gezellige inrichting. Ook een grote groep kan hier gezellig eten.

3 maart 2018 beoordeeld

Gezellig restaurantje waar we een lekker broodje gegeten hebben bij de lunch! De bediening was prima en het broodje heeft heerlijk gesmaakt! Fijne tussenstop.

Reizigers die Via Via bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Via Via geweest? Deel je ervaringen!