“oase aan de rand van de haven”
Beoordeling van Villa Doria

Villa Doria
Geclassificeerd als nr. 89 van 1.866 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Reserveringen
21 maart 2019 beoordeeld

zeer lekkere gerechten met verse producten
goede en uitgebreide wijnkaart
zeer goede bediening, kennen hun vak
gezellige atmosfeer
valet parking
perfect bereikbaar vanuit de haven.
kortom, wat wil je nog meer.

Datum van bezoek: maart 2019

19 maart 2019 beoordeeld

Reeds een paar keer gaan eten maar ik werd elke keer teleurgesteld.
De gerechten zijn goed ( zonder meer) maar staan niet in verhouding met de prijs

Datum van bezoek: maart 2019
1 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wou er al langer heen gaan. Dan maar langs gaan. De beste service, de beste wijnen en sommelier maar aan stevige prijzen en mijn fileto di manzo robespierre was niet zoals hij moet zijn. Dus zeker een bezoek waard voor de ervaring, verwacht geen echt italian food.

Datum van bezoek: december 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vierden een verjaardag in de familie, maar enkele gezinsleden komen hier vaak lunchen. Voor mijzelf was het al 3 jaar geleden dat ik hier kwam.
Ik vond het een heerlijke avond. Van aperitief tot dessert. Je had veel keuze tussen verschillende gerechten, ik kon niet kiezen. Ik ging voor de oesters en de corvina in de oven met quinoa en munt. De porties zijn zeker voldoende maar zo lekker dat je toch je bord probeert leeg te eten :-)
We kozen ook nog enkele dessert, allemaal fijn afgewerkt. Daarbij dronken we uitstekende Portugese wijnen. De bediening is top, je wordt heel de avond verwend. Ik ga geen 3 jaar wachten om terug te komen alleszins.

Datum van bezoek: november 2018
12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortreffelijk gegeten
Zowel voor als hoofdgerechten waren pure smaaksensaties en mooi gepresenteerd.
De wijnen per glas op advies van de sommelier pasten hier perfect bij.
Overheerlijk dessert en koffie om af te ronden.discrete en efficiente bediening.
Is elke euro waard.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Villa Doria bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Villa Doria geweest? Deel je ervaringen!