“Lekkere curry en burger”
Beoordeling van Greenway Antwerpen

Greenway Antwerpen
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 49 van 1.869 Restaurants in Antwerpen
11 augustus 2019 beoordeeld

Drie jaar geleden een paar dagen naar Antwerpen geweest en de curry gegeten. Nu, op stedentrip, weer dezelfde curry besteld. Hij was net zo lekker als toen (of zelfs beter ;)). Ook de meat lovers’ burger (die een vriendin bestelde) smaakte goed. Het was lastig kiezen voor ons, zo veel lekkere vegan opties! Er wacht nog een heerlijk vegan toetje op ons..
Charlotte en Judith (personeel), bedankt!

Datum van bezoek: augustus 2019
CedricH99, Guest Relations Manager van Greenway Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Dank je Wel!!!! Dat doet ons heel veel plezier! HEel graag tot een volgende keer in van onze restaurants! Greenway Team

8 augustus 2019 beoordeeld

Toffe plek, lekker veggie eten ! Bonen urger en zoete aardappel wedges zijn top. Ook andere gerechten zijn lekker

Datum van bezoek: augustus 2019
CedricH99, Owner van Greenway Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Dank je wel! HEel graag tot ziens in één van onze andere restaurants!

24 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere vegan burgers en vriendelijke bediening! Het eten is hier allemaal fantastisch en Greenway is zeker een plaats om vaak te komen.

Datum van bezoek: juni 2019
CedricH99, Director of Sales van Greenway Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dank je wel!!!!

28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lopen van de 10 Miles gingen we opzoek naar een vlot vegan restaurantje. Super vriendelijke bediening en Green Way is super luchtige, kleurrijk en aangename inrichting. Onze bestelling doorgegeven aan de toog en ik nam een zelf gemaakt drankje kefir ( super lekker) ik hou niet zo van frisdrank en water is ook maar water. Daarbij bestelde we ook een hamburger met frietjes. Alles kwam zeer snel aan tafel gebracht en alles was vers, veel groetjes, lekkere smaken gewoon niets op aan te merken en achteraf namen we nog een koffie en ik twijfelde over een dessert en de mevrouw was zo vriendelijk om mij een klein stukje te laten proeven. Echt een aanrader om snel en niet te stijf iets lekkers te gaan eten goedgekeurd en toegevoegd aan mijn lijst op TripAdvisor

Datum van bezoek: april 2019
CedricH99, General Manager van Greenway Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dank je wel!!!!!

15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het studentenmenu net de greenway kebabwrap is echt mijn go-to.
De vegan brownies zijn ook zeker een aanrader! Dit zijn legit de beste brownies ooit.

Datum van bezoek: april 2019

Dank je wel!!!!!

Reizigers die Greenway Antwerpen bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Greenway Antwerpen geweest? Deel je ervaringen!