“Lekker en vers”

Fiskebar
Geclassificeerd als nr. 114 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Vis en zeevruchten, Scandinavisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Vis, zeevruchten en schaaldieren in een gezellig, bruisend hedendaags kader. Lokale en seizoensgebonden producten. Uitgebreide Europese wijnkaart.
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch menu: dorade, lekker en vers, met verse groenten. De wc klapdeuren smerig, geen papier voor handen. Abnormaal zeer veel blauwe vliegen op de ramen, gelukkig niet op het eten. Personeel leek me verstrooid, kan momentopname zijn. Prijs kwaliteit zeker ok.

6 juli 2019 beoordeeld

Wij kwamen hier vroeger regelmatig eten toen het nog een klein restaurantje was en wij in het Antwerpse woonden. Wij waren terug in Antwerpen en besloten om er nog eens te gaan eten. Maar wat een tegenvaller. Mijn Dorade was niet goed gebakken en ik haat snotterige vis. Omdat ze de huiswijn niet meer hadden, gaven ze een fles duurdere wijn zonder ons daarvan op de hoogte te brengen. Toen we daarover reclameerden , hebben ze de meerprijs van de wijn laten vallen. Maar wie niets zegt, is natuurlijk bedrogen. Ze waren beter klein en bescheiden gebleven, nu komen we nooit meer terug.

3 juli 2019 beoordeeld

Bij de reservering en vooraf bij het bestellen aangegeven dat we glutenvrij moesten eten. Helaas zijn we verschrikkelijk ziek geworden. De chef beaamde dat hij in zo'n kleine keuken geen rekening kon houden met een glutenvrij dieet. Bovendien dacht hij dat we meededen aan de glutenvrij eten-hype en dat een paar gluten meer of minder niet zo belangrijk waren. Op de vraag of het chocolaatje bij de thee glutenvrij was, heb ik nooit een antwoord gekregen. Dat op deze website staat dat je bij Fiskebar glutenvrij kunt eten, klopt dus absoluut niet!

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is wel lekker, alleen jammer dat er niet veel plaatsen binnen waren want buiten om het terras was het te koud. Eerste personeel die ons aansprak was niet zo vriendelijk maar daarna toen hij ons bediende wel. Prijzen liggen wat hoger maar de kwaliteit is wel goed dus compenseert het elkaar

30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen mogelijkheid om dubbele tafel te krijgen voor bestelling van 6 degustatiegerechten voor 2 personen
Plaats (terras) was maar halfvol
Binnen was leeg en wou hij ook niet bedienen
Eten is er lekker
Service is een schande

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Fiskebar bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Fiskebar geweest? Deel je ervaringen!