IreneL

Moeder-dochter weekend in Antwerpen

5,0 van 5 bollen5 jun 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima geregeld, gemakkelijke check-in dmv deurcode. Zeer ruime en nette loft, goed bed, luxe beleving! Super centraal in een zeer gezellig en horecavol gedeelte van het Antwerpse centrum, op korte loopafstand van alle winkels.
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Autograph
3.3 km van Maison Nationale City Flats & Suites
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi ingerichte suitte. Ruim en modern. En door de inlog met een code 24/7 in te checken. Onze suitte had niet echt een ‘zitje’, ondanks de ruimte. Had het nog iets meer huiselijk laten voelen (wat volgens mij de insteek is), maar kan ook aan onze kamer gelegen hebben.
Voldoende leuke plekken in de buurt voor ontbijt of andere maaltijden.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft alleen maar goede reviews en dat moet doorgestoken kaart zijn. Ontzettend gehorig, pleisterwerk los van de muur in de douche en als je vervolgens klaagt wordt je aan het lijntje gehouden. Onze ervaring: Tourist trap...

De vloeren zijn kaal gemaakt, maar daar is geen isolatie voor in de plaats gemaakt. Ziet er heel boetiek uit en als je de enige bent in het Hotel waarschijnlijk prima. Maar als de gasten boven je ruzie hebben, dan is het alsof het in de kamer waar je verblijft gebeurt. Dit inclusief voetstappen.

Na, wat het leek, goed overleg onthoudt de eigenaar zich van een passende oplossing. Zeker geen aanrader.

Uiteindelijk de tweede nacht niet afgewacht en bij Hotel Banks ingechecked. Niet gecompenseerd en dat is helaas, maar nog een nacht hier... no way!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Het is een heerlijk appartement op een top locatie in Antwerpen, dichtbij veel restaurants en mooie winkels. Ik zou wel adviseren om de kamers wat donkerder te maken, want werd in de ochtend wel wakker van het licht. Wel echt een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Super locatie, fantastisch bed, heel mooi en ruim! Alles was aanwezig! Tof ingericht.

Enige minpuntje was het water van de douche die in de badkamer liep.

Zou dit zeker aanraden en hier opnieuw verblijven!

Datum van verblijf: juni 2018
Karen V, Eigenaar van Maison Nationale City Flats & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Beste Shana,

bedankt voor je fijne reactie.

We plannen een aanpassing aan de doucheruimte, waardoor het afwaterprobleem wordt opgelost.

We kijken ernaar uit jullie in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Karen & Tom
MAISON NATIONALE City Flats & Suites

Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtige kamers in een fantastisch mooi gebouw. Hartelijke en vriendelijke ontvangst door de eigenares. Heel centraal gelegen. Overal dichtbij.
Alles was heel proper en kraaknet. (Juist de lamellen waren even toe aan een beurt met de swiffer) Het rook er ook heel fris.
We betaalden voor een zaterdagnacht voor vier personen geen 190 euro btw inclusief wat neerkomt per koppel op 95 euro.
Als je gaat wel rekening houden dat er geen deur is tussen de slaapruimte en de badkamer maar dat bleek achteraf geen probleem als je gewoon afzondert om te wassen. Lift beschikbaar. Deuren gaan open met een code die je vooraf krijgt.

Datum van verblijf: mei 2018