Shana D
Roeselare, België

Super verblijf

4,0 van 5 bollen17 jun 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super locatie, fantastisch bed, heel mooi en ruim! Alles was aanwezig! Tof ingericht.

Enige minpuntje was het water van de douche die in de badkamer liep.

Zou dit zeker aanraden en hier opnieuw verblijven!
Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 jun 2018
Beste Shana,

bedankt voor je fijne reactie.

We plannen een aanpassing aan de doucheruimte, waardoor het afwaterprobleem wordt opgelost.

We kijken ernaar uit jullie in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Karen & Tom
1.6 km van Maison Nationale City Flats & Suites
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtige kamers in een fantastisch mooi gebouw. Hartelijke en vriendelijke ontvangst door de eigenares. Heel centraal gelegen. Overal dichtbij.
Alles was heel proper en kraaknet. (Juist de lamellen waren even toe aan een beurt met de swiffer) Het rook er ook heel fris.
We betaalden voor een zaterdagnacht voor vier personen geen 190 euro btw inclusief wat neerkomt per koppel op 95 euro.
Als je gaat wel rekening houden dat er geen deur is tussen de slaapruimte en de badkamer maar dat bleek achteraf geen probleem als je gewoon afzondert om te wassen. Lift beschikbaar. Deuren gaan open met een code die je vooraf krijgt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 april 2018

Enorm genoten van ons verblijf in Maison Nationale. De communicatie voorafgaand aan het verblijf is duidelijk en uiterst vriendelijk. Ik kreeg zeer snel antwoord op mijn vragen en aan al mijn wensen (eerder inchecken, later uitchecken) kon worden voldaan. Bij aankomst konden we met de verkregen cijfercode zo het pand in en doorlopen naar de suite. Deze suite (de Superior Suite) was uitstekend. Lekker ruim en licht, goede kwaliteit, helemaal onze stijl. De locatie is top, je bent binnen no time zowel op de Grote Markt als in Zuid. Volgende keer kom ik zeker hier terug om een van de andere suites te proberen.

Datum van verblijf: april 2018
Karen V, Eigenaar van Maison Nationale City Flats & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Bedankt voor je fijne reactie! Altijd welkom!

Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Deze keer met 2 stellen geweest en wederom genoten van de prachtige suites! Vooraf word je keurig geïnformeerd over je kamer, hoe je naar binnen kan en waar je het beste kan parkeren. Suites zijn ruim en zien er prachtig uit. Antwerpen is te leuk om heel de dag binnen te blijven, maar het zou hier prima kunnen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dag voor vertrek geboekt en wat een super keuze. Dicht bij het centrum en parkeergelegenheid om de hoek, voor 19 euro per dag! Volgende keer zeker weer hier overnachten als we weer naar Antwerpen gaan.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 januari 2017 via mobiele applicatie

Oud en nieuw in Antwerpen. Fantastische suite. Mooie ligging in het centrum. Heerlijk bed. Enorm ruime badkamer met bad en regendouche. Er zijn hele mooi materialen gebruikt en het geheel is sfeervol ingericht. Als je de auto in een parkeergarage zet betaal je wel de hoofdprijs. Supermarkt voor de deur. Leuke tentjes voor ontbijt. Ook leuke restaurants dichtbij. Aardige eigenaar, welke nog een fles cava in de suite (koelkast) had gezet voor de jaarwisseling.
Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: januari 2017