lennot90
Den Haag, Nederland

Fantastisch!

5,0 van 5 bollen16 apr 2018 beoordeeld
Enorm genoten van ons verblijf in Maison Nationale. De communicatie voorafgaand aan het verblijf is duidelijk en uiterst vriendelijk. Ik kreeg zeer snel antwoord op mijn vragen en aan al mijn wensen (eerder inchecken, later uitchecken) kon worden voldaan. Bij aankomst konden we met de verkregen cijfercode zo het pand in en doorlopen naar de suite. Deze suite (de Superior Suite) was uitstekend. Lekker ruim en licht, goede kwaliteit, helemaal onze stijl. De locatie is top, je bent binnen no time zowel op de Grote Markt als in Zuid. Volgende keer kom ik zeker hier terug om een van de andere suites te proberen.
Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Karen V, Eigenaar van Maison Nationale City Flats & Suites, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 5 jun 2018
Bedankt voor je fijne reactie! Altijd welkom!
Exterior
1.6 km van Maison Nationale City Flats & Suites
Zwembad
1.5 km van Maison Nationale City Flats & Suites
Bar/lounge
Room adapted for special needs.
1.4 km van Maison Nationale City Flats & Suites
2.2 km van Maison Nationale City Flats & Suites
Beer bar
3.2 km van Maison Nationale City Flats & Suites
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Deze keer met 2 stellen geweest en wederom genoten van de prachtige suites! Vooraf word je keurig geïnformeerd over je kamer, hoe je naar binnen kan en waar je het beste kan parkeren. Suites zijn ruim en zien er prachtig uit. Antwerpen is te leuk om heel de dag binnen te blijven, maar het zou hier prima kunnen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dag voor vertrek geboekt en wat een super keuze. Dicht bij het centrum en parkeergelegenheid om de hoek, voor 19 euro per dag! Volgende keer zeker weer hier overnachten als we weer naar Antwerpen gaan.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 januari 2017 via mobiele applicatie

Oud en nieuw in Antwerpen. Fantastische suite. Mooie ligging in het centrum. Heerlijk bed. Enorm ruime badkamer met bad en regendouche. Er zijn hele mooi materialen gebruikt en het geheel is sfeervol ingericht. Als je de auto in een parkeergarage zet betaal je wel de hoofdprijs. Supermarkt voor de deur. Leuke tentjes voor ontbijt. Ook leuke restaurants dichtbij. Aardige eigenaar, welke nog een fles cava in de suite (koelkast) had gezet voor de jaarwisseling.
Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 20 november 2016 via mobiele applicatie

Erg mooi appartement in hartje Antwerpen.
Echt niets op aan te merken! Zoals de foto's zijn, is t ook! En beneden t ontbijtje was ook erg lekker.
Aan de overkant van de weg zit de Proxy (supermarkt) , maar in Antwerpen zitten genoeg traiteurs om wat lekkers mee te nemen naar t appartement. En natuurlijk de chocolaterie niet overslaan.
Wij hebben een heerlijk lang weekeinde gehad!!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 6 november 2016 via mobiele applicatie

Prachtige suites in het centrum van Antwerpen waar je heerlijk tot rust kan komen na een Antwerpen. De ligging is perfect en met verschillende parkeergarages in de buurt kan je je auto altijd kwijt. Enige minpunt is dat als je drukke mensen met kinderen boven je hebt dit goed kan horen. Dit zal waarschijnlijk alleen voor de verdieping onder het appartement gelden. Uiteraard hoort wat geluid bij een oud pand maar wij hadden een gezin boven ons wat om half 7 een half uur ging rennen en stuiteren waardoor wij klaar wakker in bed lagen. Dit was overigens wel in een heerlijk en een prachtige suite, dus uiteindelijk mocht het de pret niet drukken.

Datum van verblijf: oktober 2016