Beoordeeld op 10 augustus 2017

Heel vriendelijke mensen, je voelt je er direct welkom en op je gemak.
Het ontbijt was zeer uitgebreid, koffiekoeken, vers fruit, vers fruitsap, koffie, ...
Ligging is ideaal om de stad te verkennen, je bent overal dichtbij. Parking is op de kaai enkele meters wandelen (=gratis)

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 8 februari 2017

Mooie, ruime kamer met aparte badkamer, zeer vriendelijke mensen. Ideale ligging om de stad te bezoeken. Het ontbijt is super lekker, alles kraakvers, warme broodjes, koffie à volonté, zelfs vers gemaakte warme havermout of een eitje naar keuze.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 januari 2017 via mobiele applicatie

Badkamer niet op kamer maar op gang. Badkamer kon niet afgesloten worden, klink viel van deur, geen privacy. Sporen van vorige gasten (gebruikte verzorgingsproducten, tandpastasporen in lavabo).
Kamer en badkamer erg koud en verwarming leek niet te werken, na paar uur nog steeds koud.
Prijs-kwaliteit helemaal niet in verhouding en beschrijving en foto's misleidend.
Voortijdig vertrokken, niemand te bespeuren bij vertrek. Zeer aanvallende houding van gastvrouw die geen gehoor gaf aan vraag tot tegemoetkoming noch aan opmerkingen, ondanks wij meteen de volgende ochtend alsnog zonder problemen de rekening betaalden. Wat ons betreft zeker niet de gevraagde prijs waard.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 27 december 2016

Wij hadden hier vorige week vrijdag geboekt.... onderweg naar daar belde Gia ons met de mededeling dat boocking.com een fout had gemaakt en dat de B&B volzet was. Uiteraard was ik diep teleurgesteld en boos. Toch bleef deze vrouw super vriendelijk en was ze oprecht aangedaan van de situatie. Ze is blijven rondbellen of wij nog ergens terecht konden. Uiteindelijk hebben wij ergens anders geslapen maar we zullen zeker hier nog langs komen al is het alleen al maar om de gastvrouw te ontmoeten. :-)

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

Wij stapten de Sablon binnen voor een aperitief en werden ontvangen door een zeer vriendelijke gastvrouw. Ze deed zelfs de moeite om bij haar buurman, een gerenommeerd restaurant in Antwerpen, te gaan vragen of er plaats was voor onze groep.

Datum van verblijf: november 2016