TripAdvisor

Mizuchi
Geclassificeerd als nr. 722 van 1.890 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Vietnamees
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super goed restaurant in het hartje van Antwerpen, vietnamees, Aziatisch georiënteerd. Voor mij de beste plek om sushi te eten en Vietnamees gerelateerde gerechten.

Een restaurant uitgebaat met liefde!

Ik ben verslaafd aan hun alle minuut verse sushi en mijn partner is verslaafd aan de Vietnamese keuken ❤️❤️❤️

Niet verder vertellen, anders hebben wij geen plaats meer

Datum van bezoek: augustus 2016

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als Vietnam Food kenner kan ik zeggen: top, top, top !!!!
Gelijk wat u ook maar kiest, alles is een schot in de roos.
Ha Noi Style !

Datum van bezoek: juli 2016
12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig dineren. Springroll en Sushi boot met zalm en tonijn gegeten. Alles was correct geserveerd. Lekker en genoeg gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2016
1 juli 2016 beoordeeld

Dit restaurant bevindt zich in de pittoreske Pelgrimstraat, het hart van de historische binnenstad. We worden in dit oude herenhuis voorkomend en bescheiden ontvangen. Deze oude woning met fraaie parketvloer is met smaak ingericht. De tafeltjes zijn aan de kleine kant maar verzorgd gedekt, de papieren servetten zijn van een degelijke kwaliteit. We beginnen met een glaasje cava, die is goed en met 5,00 € per glas democratisch van prijs. Het is gezellig zitten hier.

We starten met "Goi Cuon", zijnde een verse lenterol met garnalen en spek. Dit moet je met de handen eten en is zeer verfijnd van smaak. Het hoofdgerecht komt met "Tom Xao Cari". Dat staat voor scampi's met huisgemaakte Vietnamese curry saus, paprika, uien en ananas. De ingrediënten vormen een harmonisch geheel qua structuur en textuur. Het is stevig maar aanvaardbaar pikant, ik hou hier wel van. We drinken er een witte Alta Terra uit Spanje bij, die is goed zonder uitzonderlijk te zijn. De wijnkeuze (3 witte en 3 rode) is trouwens iets te beperkt. Afsluiten doen we met koffie en thee.

Dit is een eenvoudig maar wel authentiek Vietnamees restaurant. Hier wordt lekker gekookt. De dienstverlening is bijzonder vriendelijk. Al bij al, een aanrader !

Datum van bezoek: juni 2016
22 mei 2016 beoordeeld

Met vrienden wilden we Vietnamees gaan eten. Dit restaurant is erg gezellig. De bediening is supervriendelijk. We wilden typische Vietnamese gerechten eten en we kregen een heleboel suggesties. Zo aten we als voorgerecht een mix van hapjes (loempia's, garnalen,...) en een koude lenterol. Als hoofdgerecht namen we ribbetjes, gekarameliseerde zalm, typische pannenkoek met garnalen, spekjes, ... en rundsvlees met rijst. Alles was heel lekker.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Mizuchi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Mizuchi geweest? Deel je ervaringen!