“Lekker Mexicaans”
Beoordeling van Axxes Cafe Restaurant

Axxes Cafe Restaurant
Geclassificeerd als nr. 66 van 1.590 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Zuid-Westers, Mexicaans
Beschrijving: AXXES Café & Restaurant Kom genieten van onze (h)eerlijke gerechten die je zo in de zuiderse sfeer brengen. Al onze producten worden huisgemaakt met dagverse ingrediënten en volgens eigen receptuur. Naast onze gekende Mexicaanse keuken bieden we ook verschillende andere gerechten aan. De liefhebbers van vlees & vis kunnen bij AXXES hun hart ophalen. Laat ook je smaakpapillen verwennen door onze verse en huisbereide AXXES Cocktails! Onze drankkaart biedt u een uitgebreide keuze aan cocktails, aperitieven, wijnen, bieren en frisdranken… Voor ieder wat wils... Groepen In tegenstelling tot veel andere restaurants doen wij hier niet moeilijk over. Bij ons hoef je dus geen compromissen te maken en kan iedereen gewoon bestellen waar hij of zij zin in heeft. Allergieën en diëten Breng ons op de hoogte van eventuele allergieën of diëten zodat onze keuken hier rekening kan mee houden. Speciaal hiervoor hebben we een APP ontwikkeld samen met QualityGuard, vraag hier naar bij uw bestelling.
5 augustus 2020 beoordeeld

Zeer goed eten met een vlotte bediening. Eveneens zeer ruim terras en uitgebreide keuze aan menu's voor meerdere personen

Datum van bezoek: augustus 2020

20 juli 2020 beoordeeld

Lekker eten in gezellige atmosfeer met een zuiders tintje. De mexicaanse fagita's, smokey burger en spareribs waren superlekker en perfect klaargemaakt.Bediening was super vriendelijk en professioneel. Vergeet zeker niet als aperitief één van de lekkere cocktails en de nachos erbij te bestellen.

19 juli 2020 beoordeeld

Het gekozen voorgerecht en hoofdgerecht als ook het dessert zijn een streling voor de tong. De gekozen aperitieven en digestieven zijn zoals steeds goed bereid door de barman.
De gastheer en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kortom, er heerst een aangename en rustige sfeer.
Ik kom zeker nog terug!
En ik hoop dat veel lezers de weg naar dit schitterende restaurant naast Kinepolis mogen vinden en dezelfde sfeer mogen ontdekken, zoals ik deze al ontdekt heb!

9 juli 2020 beoordeeld

Zalig om weer terug te kunnen komen bij Axxes. Het eten was er weer overheerlijk. Het personeel steeds vriendelijk. Voor of na een bezoek aan Kinepolis, of zelfs op de terugweg naar huis, vanuit de Ardennen, is Axxes voor ons "the place to be".

9 juli 2020 beoordeeld

We waren 4 maand niet meer in Axxes geweest en toch herkende het personeel ons nog. Het was een welkom gevoel. De bediening is er altijd heel vriendelijk.
Als we naar de film gaan hoort Axxes er gewoon bij. En het is nog lekker ook!

Reizigers die Axxes Cafe Restaurant bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Axxes Cafe Restaurant geweest? Deel je ervaringen!