“verhouding prijs-kwaliteit totaal zoek”
Beoordeling van 't Fornuis

't Fornuis
Geclassificeerd als nr. 70 van 2.718 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 november 2017 beoordeeld

Supervriendelijke bediening en een sfeervol restaurant, mooie wijnkaart maar het eten was echt niet lekker met uitzondering van het dessert en wij vonden het veel te duur voor wat het was. € 350 voor 2 personen daar kan ik in de stad veel beter voor gaan eten. Jammer want we keken er al lang naar uit om eens te gaan eten bij Johan Segers, iemand die met zoveel passie over eten spreekt dan waren een veel te zoute griet die verdronk in een puree van olijfolie en een klein stukje Wagyusteak een ferme ontgoogeling....

Datum van bezoek: november 2017

28 oktober 2017 beoordeeld

Het allerbelangrijkste was mijn ,zakelijk, gezelschap !
Mijn tweede ervaring bij Sir Johan Segers !Wat een klasse wat een charisma heeft die man !!!De presentatie van de gerechten vergt enige concentratie ;) Alles lijkt (en is ) super lekker en dus valt de keuze moeilijk te maken.Mijn gerechten waren minder goed gekozen dan de eerste keer ,maar toch wel heerlijk.Mijn collega was laaiend over de oester met kaviaar en de zwezerik !De sublieme kaas hebben we uitbundig vergezeld van een heerlijke port (en dat merk je dan wel aan de rekening ;)Het eten is puur en de ambiance onovertroffen.Zeker een van mijn favoriete restaurants !

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdagavond gaan dineren bij johan segers.
Wat een klasse chef, ongezien hoe hij met zoveel liefde en passie zijn gerechten voorsteld.
Zeer uiteenlopende wijnkaart op een ipad.
Prima gegeten!👍

17 oktober 2017 beoordeeld

Lekker gegeten, de stijl van het restaurant is zoals het is.
Bediening vrij stijf.
Bij de ontvangst van de rekening besef je waarom men hier niet met een menukaart werkt. Veel te duur voor wat het is!

8 oktober 2017 beoordeeld

Heeeeerlijk ! De originele stijl van 't Fornuis kennen we en blijven we zeer goed vinden: geen menu's (met kleine porties), maar à la carte, dus grotere porties. Aan tafel voorgesteld door Johan Seghers; wij houden van deze warme aanpak.
Je kiest een gerecht en wil die smaken ook intens beleven.
Een goed gerecht begint met het gebruik van de allerbeste, verse produkten, daar is 't Fornuis ook voor gekend. Hierna beschrijving van onze gerechten:
3 leuke, originele amuses, daarna schitterend voorgerecht met superverse, grote oesters: zonder schelp, bereid in schitterend sausje met veel smaak en de oesters ondersteunend (niet overheersend).
Hoofdgerecht: patrijs (geen klein hapje, maar ruim voldoende) en perfect bereid. Mijn tafelgenoten (2) aten een lekker bereid visje met verse champigonmengeling, sausje en de allerbeste grijze garnalen (geen supermarkt-food).
De wijnkeuze is zeer uitgebreid. Op mijn vraag of een witte Bourgogne ook zou passen bij de patrijs (we waren maar met 3 en 1 fles leek voldoende), kreeg ik van de sommelier als antwoord: "Dat beestje weet dat niet meer, dat is dood." Grappig ? Misschien. Ofwel weet de sommelier dat ik toevallig ook "iets" ken van wijn, gezien onze vorige bezoeken, ... . Uiteindelijk heb ik er dan toch nog een klein flesje rood bij besteld. En de prijs van het etentje: dat is niet duurder dan à la carte eten in andere sterrenrestaurants. Conclusie: supertevreden. Tot een volgende keer.

Reizigers die 't Fornuis bekeken, bekeken ook

In 't Fornuis geweest? Deel je ervaringen!