“Gezellig”
Beoordeling van Elfde Gebod

Elfde Gebod
Reserveren met
Elfde Gebod is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 107 van 1.707 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras en een knus cafe restaurant ook zeker een kijkje binnen gaan nemen
Goede en vriendelijke bediening veel keus op de kaart
Het keuze menu is zeker een aanrader je hebt dan de vrije keus uit de hele menukaart zeker doen!

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vispannetje : de saus had de consistentie, Kleur én smaak van behangerslijm!
Een schande dat zoiets wordt geserveerd . Een tafelgenoot had ook het vispannetje besteld en kon evenmin zijn ogen geloven toen het op de tafel kwam ..
Zo Lang al een leuke plaats in Antwerpen maar dít was beneden alle peil! Foei!

Olari R, Owner van Elfde Gebod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2018

Hello Ingritzaki, thank You to take time and write us this detailed feedback (every feedback is important to us) I am very sorry that it happened to You. Please accept my apologises and I kindly ask to give us second change. I confirm that we have made important changes in our menu after Your feedback.

All the best and one more time sorry :(

24 juni 2018 beoordeeld

We hebben weer enorm genoten vooral van het lekker eten en het heerlijke bier: Elfde Gebod Blond. We werden ook verrast op een optreden van een zanger met gitaar. We komen zeker terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een fijn terras, er hing een goede sfeer. Lekker eten voor een goede prijs en vriendelijk personeel. De home made lemonade is een aanrader!

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder al die Christelijke beelden, met een grote groep moesten we maximaal 5 verschillende dingen bestellen. Dat was lastig en kostte tijd drankje bestellen lukte me ook niet ik ben maar weggegaan de rest van de groep zal inmiddels wel iets te eten hebben gehad. De kleine tafels werden overigens wel goed bediend.

Kwestie van pech hebben wellicht.

Reizigers die Elfde Gebod bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Elfde Gebod geweest? Deel je ervaringen!