Opslaan

Paul S
Kasterlee, België
Lees alle 176 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Antwerpen
vanaf 15,89 US$
vanaf 15,89 US$
vanaf 87,33 US$
vanaf 92,79 US$
Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Deze avond gaan kijken naar The Editors. Mijn laatste keer Sportpaleis was 10 jaar geleden en er is wel wat veranderd. Goeie organisatie binnenin, structurele verbeteringen tegen vroeger. Wij zijn op parking Oost gaan staan. Moet je zeker doen, kom op tijd dan heb je zee van plaats. Je staat er proper en het kost 5€.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 23 november 2019

Last Night of the Proms 2019. Aardige show maar qua geluid liet het Sportpaleis toch wel steken vallen. Rafelige randjes toen het koor "solo" zong: geknetter en gerasp in het geluid, dan mag gewoon niet. Over het algemeen was het geluid te schel. Jammer.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 8 november 2019 via mobiele applicatie

Top avond gehad bij Tourist LeMC in Sportpaleis Antwerpen! Nadeel vonden wij de lange rij voor de lockers, en het vervolgens opbergen van de spullen. Daarnaast was het een ramp om met de tram terug te komen, de rij stond bijna buiten het station. Dit deed echter niets af aan het geweldige optreden van Tourist LeMC!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Aan het Sportpaleis heb ik al veel mooie herinneringen aan overgehouden. Diverse grote artiesten zijn hier de revue gepasseerd

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 17 maart 2019

we waren hier voor een voorstelling van cirque soleil. We waren met een vereniging met een bus. Uit eerdere bezoeken weet ik dat parkeren een probleem en chaos is. Binnen is alles goed aangegeven. Veel vriendelijke medewerkers die je wijzen waar naar toe als je het niet weet of moeilijk te been bent ebven helpen. Veel eet en drankstandjes over een grote ruimte verspreid. Duur maar dat is te verwachten. Er is geen vestiare maar je kan een locker nemen. De zitplaatsen zijn niet comfortabel, maar dat is overal in die grote zalen. Daar moet je je maar bij neerleggen. Het is niet mijn favoriet van zaal maar als je grote evenementen wil bijwonen heb je geen andere keus. Vervelend is dat laatkomers je zicht belemmeren en ook na de pauze hebben mensen niet de beleefdheid om op tijd hun plaatsen in te nemen. Na de voorstelling werden de deuren opzij opengezet zodat we snel de zaal konden verlaten en we stonden dadelijk op de busparking.

Datum van activiteit: maart 2019