“Wauw echt zeer verrast voor”
Beoordeling van El Toro Negro

El Toro Negro
Geclassificeerd als nr. 1.385 van 1.590 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw echt zeer verrast voor de toeristische buurt prijs/kwaliteit is zeker gepast... de garcon talland heeft ons zeer in de watten gelegt. Super merci!

Datum van bezoek: augustus 2020

22 juli 2020 beoordeeld

Ik heb nog nooit zo vriendelijke mensen gezien.
Ik was zeeer tevreden met mijn eten die super lekker was.

Vooral de twee jongemannen waren zeer vriendelijk.

Ik ga zeker nog eenkeer langs met mijn familie.

Datum van bezoek: juli 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was smaakloos, de tafel plakte aan alle kanten, de bediening liep rond met een zonnebril (in de avond), en wij zijn beide ziek geweest in de avond van het eten..

Datum van bezoek: juli 2020
5 maart 2020 beoordeeld

top bediening en top gerechtjes!! Lekker steak en visgerechtjes!! Houden zeker ook rekening met wat ik lust en wat niet , super tof! Ik kom zeker meer!!

Datum van bezoek: maart 2020
20 februari 2020 beoordeeld

Het begon al met dat andere mensen een tafel moesten verlaten voor onze groep. Zij zaten lekker te eten en werden een etage naar beneden gebracht. Als dit 1x gebeurt oké maar later werd er nog een stel verhuisd.

Het bestellen duurde even maar toen kregen we ons drinken en vooraf. Toen ook maar gelijk het hoofdgerecht besteld. Wat er toen verscheen waren droge aangebrande spareribs. Een zwangere vriendin van mij kreeg vlees dat niet helemaal gaar was, wat bij een snitzel niet hoeft te verwachten. Ook de rest van de groep vond het eten niet goed.

De mensen naast ons hadden het vlees ook niet juist gebakken en moesten daarom wachten op een nieuw stuk, maar vervolgens hadden ze koude frieten bij het juiste eten.

Tussen door zijn ze niet langs geweest en hebben we het niet kunnen aangeven. Wij hebben ons bord dan ook niet leeg gegeten, en zijn naar de kassa gegaan en hebben aangegeven dat wij niet tevreden zijn. Volgens mij horen ze dit vaker want er werd €50 afgetrokken van onze rekening en klaar. Voor ons was het dat geld als nog niet waard maar goed.

Wij raden u dan ook niet aan om hier heen te gaan wanneer het er erg druk is.

Datum van bezoek: februari 2020
ltrngr, Eigenaar van El Toro Negro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Beste

Het feit dat we moeite deden om een plaatsje te maken op een zaterdag avond vol in de service was hier blijkbaar niet geapprecieed, de mensen die van plaats veranderden waren klaar met hun voorgerecht toen er hen gevraagd werd of ze van plaats wilden veranderen dit werd zeker en vast goed gemaakt met hen.
Het feit dat u aangebrande eten had kan ik zeker begrijpen en wil mij daardoor zeker excuseren. Heb dit beneden ook nog met uw medemensen besproken nadat zei weigerden en niets wilden betalen.
Jullie toonden toen beneden heel veel begrip en zeiden dat dit kon tijdens een drukke shift.
Ik begrijp dat u nu uw gal wilt uitspuwen omdat dit inderdaad makkelijker is dan tegen ons gezicht te zeggen. Maar ik wil u nogmaals bedanken voor uw feedback en we zullen zeker en vast leren uit onze fouten!
Ik wens u een fijne dag!

Reizigers die El Toro Negro bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In El Toro Negro geweest? Deel je ervaringen!