“Goed”

Caribbean Inn
Geclassificeerd als nr. 1.089 van 1.708 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Caraïben, Jamaicaans
23 mei 2015 beoordeeld

Echt eten van de Caraïben, men serveert er bv. geitenvlees. Iin de zomer kan je in de tuin tafelen.
Vriendelijke bediening

30 maart 2015 beoordeeld

Na een warme ontvangst hebben we genoten van de het lekkere eten. De gerechten zijn leuk gepresenteerd en smaken overheerlijk. Scampi waren goed klaargemaakt en hadden de juiste "cuisson". Daarna een halve kreeft en mijn tafelgenoot lamsfilet. De kreeft was perfect. De lamsfilet naar ons oordeel iets te lang gegaard (bediening gaf toe dat ze vergeten te vragen was hoe we de garing wilden). Het dessert (van alles wat) was overheerlijk en eigenlijk voldoende voor 2 personen. Zeker voor herhaling vatbaar !

27 februari 2015 beoordeeld

De locatie is op zich leuk, in een oude kapel. De inrichting is wel erg gedateerd en kan wel wat opfrissing gebruiken.

Wij hadden de gemengde shelfish, met krab, kreeft en scampi in cocos.
Kreeft ok, de krab was onder een jasje van kaas en in pikante saus, dus niets van geproefd. Scampi ok, jasje van kokos had wat knapperiger gemogen.

Portie niet ruim, maar wij zijn kleine eters dus geen probleem.

De bediening was vriendelijk en professioneel.

Kortom: niet slecht, geen aanrader.

15 februari 2015 beoordeeld

Pand met bijzondere gevel, maar eenmaal binnen is de inrichting wat sober en smakeloos (type voetbalkantine met wat Caribische accenten) We kozen voor 2 menu's één mét en één zonder wijnarrangemenent (4 glazen wijn+ koffie), maar beide met een glaasje Afrikaanse fonkelwijn als starter.

Het aperitiefje werd vergeten en kwam bij navraag na de eerste gang, de wijn werd vervolgens ook vergeten, maar vervolgens kregen we 2 glazen druiven-nat (ik kon het geen wijn noemen).

De gerechten waren wat krap bemeten en helaas was de Belgische kok toch niet zo'n geweldige rastafari-chef (mijn partner heeft op Jamaica gewoond en vond het totaal niet lijken)
Niet heel slecht, maar weinig smaakvol.

Omdat het valentijnsdag was had men een romantische cd gekozen, maar na 3 x de zoetsappige rommle te hebben gehoord ging gelukkig Bob Marley op!

De 2 jamaicaanse dames van de bediening blonken uit in gebrek aan orde en efficiency. Ze waren erg druk, maar het ging rommelig en bijna iedere tafel kreeg wel een verkeerd gerecht aangeboden. (er werd dan ook veel gediscussieerd over wat de tafelnummering was, hetgeen erg vermakelijk was)
Na de 2 glazen wijn bleef nummer 3 en 4 achterwege en in plaats van één koffie kregen we er twee. De rekening klopte ook niet (in ons voordeel) dus heb ik het ontbrekende deel maar als fooi gegeven.

Geen aanrader, de keuken mag wat meer spice hebben en iets vollere borden afleveren, het bedienend personeel ontbreekt het aan iedere vorm van horeca scholing en ze maken er een zootje van. Het pand heeft super veel potentie en er kan veel van gemaakt worden, het is nu echter een saaie bedoeling.

Indien de chef zich laat bijscholen, de bediening hun eerste scholing krijgt én men de inrichting smaak gaat geven zo het zo maar eens wat kunnen worden.... ooit :-)

• Sfeer
24 oktober 2014 beoordeeld

De ontvangst was hartelijk en zeer vriendelijk, de muziek was heel de avond geweldig (Bob Marley)en het eten was superlekker en mooi geserveerd. Enige minpuntje, het was niet zo veel Vergeet de rum niet :-)

• Sfeer

Reizigers die Caribbean Inn bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Caribbean Inn geweest? Deel je ervaringen!