“Lekker en vers”

Cafematic
Geclassificeerd als nr. 2 van 59 Koffie en thee in Antwerpen
Keukens: Belgisch, Mediterraan
26 augustus 2019 beoordeeld

De broodjes en panini waren heel lekker en heel vers. Vriendelijke bediening. Kleine kaart maar okee. We komen terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

16 augustus 2019 beoordeeld

Geen saaie croissants maar verse gezonde gerechten. Hier gaat niets verloren, onze bordjes zijn altijd leeg en onze buikjes lekker gevuld. Met zorg en oog voor detail. Een beetje thuiskomen.

Datum van bezoek: juni 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie- wij zaten op terras - origineel gebrachte gerechten - heerlijke lunch - jammer voor chaotische bediening maar wel heel vriendelijk en dat maakt veel goed - minpunt plakkerige menukaarten

Datum van bezoek: augustus 2019
16 juli 2019 beoordeeld

Al verschillende keren 's middags een hapje gegeten en telkens een voltreffer, verrassende combinaties, maar laat je leiden ...

Datum van bezoek: juli 2019
5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval voorbij gelopen, en besloten in de zon iets te gaan eten. De lunch was heerlijk, met goed samengestelde en gerechten en heerlijke sapjes.
Bediening ook erg vriendelijk, als je geluk hebt kun je lekker in de zon van een top lunch genieten.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Cafematic bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Cafematic geweest? Deel je ervaringen!