TripAdvisor

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 oktober 2019 beoordeeld

Enkel hoofdschotel genoten gezien stadbezoek met allerlei activiteiten
Vier verschillende schotels mogen bestellen gezien groep meer dan 10 personen.
Steaks waren prima een kleine opmerking de bakwijzes zijn iets minder dan gevraagd (bv a point gaat meer naar seignant) gezien kwaliteit vlees voor de meeste geen probleem. Smaak vlees prima door de oven
Vooral sla tonijn bleek een aanrader.
prima prijs kwaliteit. vriendelijk sfeer en bediening

Wel een belangrijke tip als je frieten wilt bijbestellen doe dit tijdig.

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten in een mooi kader de steak tartaar als hoofdgerecht was geweldig, met een vriendelijke bediening en een persoonlijke leuke ontvangst ondanks dat wij niet gereserveerd hebben kregen wij een tafel op het terras met zicht op het Mas en het water ! Zeker een restaurant om terug te gaan.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig restaurant tegen over het MAS op het hippe eilandje.Het personeel werkt hard om de gasten te verwennen, leuke ontvangst, lekker gegeten met een vriendelijke bediening.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al een paar jaar altijd uiterst vriendelijke bediening en ontvangst ondanks de drukte. Lekker gegeten in een mooi kader.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten gezellig aan een tafeltje op het terras aan het water. De bediening was goed en altijd met een lach. Wij hebben heerlijk genoten van het malse vlees en het dessert. Geen negatieve ervaring gehad.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Mon bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Mon geweest? Deel je ervaringen!