TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Slechte kwaliteit en service”
Beoordeling van Enoteca Savini

Enoteca Savini
Geclassificeerd als nr. 172 van 1.904 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
24 oktober 2019 beoordeeld

Ovenschotel was overduidelijk aangebrand, de aangebrande smaak was ook duidelijk te proeven door het gehele gerecht. Een van mijn tafelgenoten had precies dezelfde schotel die niet aangebrand was. Toen ik het aangaf werd er gezegd dat dat zo hoorde dat was de aubergine. Die hoort blijkbaar zwartgeblakerd te zijn volgens de bediening. Vervolgens werd er gezegd dat het aan mijn smaak lag, ik hou inderdaad niet aan aangebrand eten. Zeer slechte service en kwaliteit, je wordt geacht te betalen voor aangebrand eten wat niet te eten is.

Datum van bezoek: oktober 2019

28 mei 2019 beoordeeld

Het is geen gewone italiaan. Andere pasta's, andere gerechten en hele lekkere wijnen. Hier kom ik graag. Goede bediening en geen te dure factuur als je vertrekt. Doe zo verder!

Datum van bezoek: mei 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot vorig jaar was dit by far ons favoriete restaurant: authentiek Italiaans, heerlijke verse pasta’s en goede wijnen, heel sfeervol en bovenal een perfecte en gastvrije bediening. Dit is jammer genoeg helemaal omgeslagen sinds er een nieuwe eigenaar (of nieuw management) aan het roer staat. Enkele maanden geleden hadden we al gemerkt dat het niet meer dezelfde kwaliteit was, maar we wilden het nu toch nog eens een kans geven.
We kwamen om 19 uur binnen, nog 2 andere tafeltjes bezet.... rustig, maar het was nog vroeg? Die andere 2 tafels waren klaar voordat wij ons hoofdgerecht hadden... en toen zaten we er alleen! Op een zaterdagavond!!! Vroeger zat het hier altijd afgeladen vol, dus dit is al een teken aan de wand.
Bediening was op zich correct, maar het ontbrak aan warmte, gastvrijheid, een woordje uitleg over wijn, of wat dan ook. Ze waren meer bezig met babbelen in de keuken. Met weemoed dachten we terug aan de voormalige gastvrouw Susanna, die altijd heerlijk kon vertellen over de wijnen of welke kazen en charcuterie er op je bord lagen. De kaart is nog hetzelfde, bruschetta met tomaat vooraf was lekker. De rundscarpaccio echter niet, leek meer op ham en de verse pasta met funghi was veel te al dente en er zaten welgeteld 2 plakjes funghi in. De fles wijn was gelukkig wel goed, nog enige troost.
Conclusie: wij komen niet meer terug.

Datum van bezoek: mei 2019
22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte beding die niet tegen feedback kan. Vettige eten, zonder smaak . Suggestie lijkt totaal iets anders dan voorgesteld . Echt geen 5 euro waard en prijzen zoals in een goed restaurant.

Datum van bezoek: januari 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2de keer gaan eten. De verse pasta was echt goed. Al dente enkel zoals de Italianen dit kunnen. Een verdoken pareltje. Dus indien bezoekje aan Zurenborg en zin in een echte pasta, hier moet je zijn

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Enoteca Savini bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Enoteca Savini geweest? Deel je ervaringen!