“Tof adresje voor typische italiaanse kost”
Beoordeling van Enoteca Savini

Enoteca Savini
Geclassificeerd als nr. 135 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
28 mei 2019 beoordeeld

Het is geen gewone italiaan. Andere pasta's, andere gerechten en hele lekkere wijnen. Hier kom ik graag. Goede bediening en geen te dure factuur als je vertrekt. Doe zo verder!

Datum van bezoek: mei 2019

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot vorig jaar was dit by far ons favoriete restaurant: authentiek Italiaans, heerlijke verse pasta’s en goede wijnen, heel sfeervol en bovenal een perfecte en gastvrije bediening. Dit is jammer genoeg helemaal omgeslagen sinds er een nieuwe eigenaar (of nieuw management) aan het roer staat. Enkele maanden geleden hadden we al gemerkt dat het niet meer dezelfde kwaliteit was, maar we wilden het nu toch nog eens een kans geven.
We kwamen om 19 uur binnen, nog 2 andere tafeltjes bezet.... rustig, maar het was nog vroeg? Die andere 2 tafels waren klaar voordat wij ons hoofdgerecht hadden... en toen zaten we er alleen! Op een zaterdagavond!!! Vroeger zat het hier altijd afgeladen vol, dus dit is al een teken aan de wand.
Bediening was op zich correct, maar het ontbrak aan warmte, gastvrijheid, een woordje uitleg over wijn, of wat dan ook. Ze waren meer bezig met babbelen in de keuken. Met weemoed dachten we terug aan de voormalige gastvrouw Susanna, die altijd heerlijk kon vertellen over de wijnen of welke kazen en charcuterie er op je bord lagen. De kaart is nog hetzelfde, bruschetta met tomaat vooraf was lekker. De rundscarpaccio echter niet, leek meer op ham en de verse pasta met funghi was veel te al dente en er zaten welgeteld 2 plakjes funghi in. De fles wijn was gelukkig wel goed, nog enige troost.
Conclusie: wij komen niet meer terug.

Datum van bezoek: mei 2019
22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte beding die niet tegen feedback kan. Vettige eten, zonder smaak . Suggestie lijkt totaal iets anders dan voorgesteld . Echt geen 5 euro waard en prijzen zoals in een goed restaurant.

Datum van bezoek: januari 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2de keer gaan eten. De verse pasta was echt goed. Al dente enkel zoals de Italianen dit kunnen. Een verdoken pareltje. Dus indien bezoekje aan Zurenborg en zin in een echte pasta, hier moet je zijn

Datum van bezoek: januari 2019
19 december 2018 beoordeeld

prosecco , was heel goed
voorgerecht bresaola con funghi freschi rucola parmigiano , mooi portie heel lekker
hoofdgerecht , home made pasta met everzwijn ,je proeft dat het zelf gemaakte tagliatelli is , everzwijn , zeer kleine porties met saus , en gemalen kaas erbij , portie is 1/3 te klein
ondanks stevige prijs , wel heel lekkere wijnen erbij gedronken kleine hoeveelheid /glas een aanrader. Algemene indruk heel goede wijnen , porties eerder aan de kleine kant , vriendelijke bediening.
wel een duurder restaurant.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Enoteca Savini bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Enoteca Savini geweest? Deel je ervaringen!