“De pasta was ottima”

Geclassificeerd als nr. 132 van 1.866 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2de keer gaan eten. De verse pasta was echt goed. Al dente enkel zoals de Italianen dit kunnen. Een verdoken pareltje. Dus indien bezoekje aan Zurenborg en zin in een echte pasta, hier moet je zijn

Datum van bezoek: januari 2019

19 december 2018 beoordeeld

prosecco , was heel goed
voorgerecht bresaola con funghi freschi rucola parmigiano , mooi portie heel lekker
hoofdgerecht , home made pasta met everzwijn ,je proeft dat het zelf gemaakte tagliatelli is , everzwijn , zeer kleine porties met saus , en gemalen kaas erbij , portie is 1/3 te klein
ondanks stevige prijs , wel heel lekkere wijnen erbij gedronken kleine hoeveelheid /glas een aanrader. Algemene indruk heel goede wijnen , porties eerder aan de kleine kant , vriendelijke bediening.
wel een duurder restaurant.

Datum van bezoek: december 2018
11 november 2018 beoordeeld

Intiem en gezellig restaurant in voor mij de leukste wijk van Antwerpen. Zuurenborg heeft charme, klasse, prachtige panden en heel veel leuke cafe s en restaurants. Van erg chique tot heerlijk volks.
Savini is echt Italiaans ....Geen wijnkaart maar een wijnboek....Het is immers een Enetoca .. Het menu is beperkt. Heel veel pasta en amper vlees of visgerechten. Een aantal gerechten worden gelukkig van/met verse pasta gemaakt. De antipasti is bijzonder goed. Zeer goede kwaliteit vleeswaren en kazen. Je ruikt de boeren stallucht.
De bruscetta (die je van het huis krijgt) is heerlijk. Goed brood, zalige tomaten en bijzonder goede olijfolie en peper.
Als hoofdgerecht kan ik de Melanzana Parmigiana aanbevelen.
De vele Italianen die er komen eten doen dat niet voor niets.
Simpel authentiek en goed

Het is niet goedkoop maar ook niet duur. Prima prijskwaliteitverhouding

Datum van bezoek: november 2018
9 augustus 2018 beoordeeld

Gelegen op een rustige locatie op Zurenborg. Kleine kaart, maar alles super vers en de pasta is TOP ! Gecombineerd met de perfecte wijnen, wat wil een mens nog meer. Super vriendelijke bediening op een gemoedelijke manier. Als je op terras wil zitten, best reserveren. Komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden streng bejegend. Ik wilde een vegetarisch gerecht, de dame meldde dat het er niet was op een toon alsof ik dat moest weten. De man had niet zoveel trek en vroeg een kleine portie salade. ( zonde om weg te gooien, we hadden het niet over geld) We wilden een glas, geen fles wijn. Hoewel het op de kaart stond kon dat niet. Kortom, de lust was me bijna vergaan. We kregen heerlijk eten, dat moet gezegd. Goedkoop is het niet. We gaan niet terug. Maar als je een fles wil, en lekker eten, give it a try.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Enoteca Savini bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Enoteca Savini geweest? Deel je ervaringen!