“klein terras, gemiddelde kwaliteit grillgerechten pikant”
Beoordeling van Mandraki

Mandraki
Geclassificeerd als nr. 46 van 1.732 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 juli 2018 beoordeeld

klein restaurant, Griekse sfeer,
best reserveren voor tafeltje, niet groot
ok bediening
gewone portie boren

Datum van bezoek: juli 2018

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke griekse restaurant, top gerechten. Zeker een aanrader, tot de volgende keer. 5 sterren waard.

Datum van bezoek: juni 2018
8 juni 2018 beoordeeld

Gezellig niet te groot restaurant, dus zou zeker reserveren.
Heerlijk gegeten, en zeer vriendelijke bediening.
Wij gaan zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018
24 mei 2018 beoordeeld

lekker eten en zeer vriendelijke bediening, wat later op de avond wordt je uitgenodigd om mee de Sirtaki te dansen met Kostas, zeer leuk .

Datum van bezoek: mei 2018
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had nog eens zin in de echte Griekse keuken. Na het lezen van de beoordelingen dachten we dat dit restaurant de topper zou worden.
Leuke sfeer, vriendelijke verwelkoming. Het was zondagavond en behoorlijk druk. Als voorgerecht bestelden we uit de suggesties. Heel lekkere eierplant met feta uit de oven. Het hoofdgerecht viel tegen nl moussaka: smaakloos, aardappelen volledig platgekookt, de kip souflaki was klein en stilde niet de honger.
Het was ook lang wachten op de gerechten.
Algemene conclusie voor wat onze tafel gegeten had: duur voor matige kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2018
KonstantinosZ, Owner van Mandraki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018

Bedankt voor uw review. Spijtig dat uw bezoek niet volledig naar wens was...
Ja, het was heel druk, paaszondag... dan kan het gebeuren dat de mensen wat langer moeten wachten. De mensen van de keuken kunnen dan écht niet sneller alles vers, warm, lekker,... op tafel toveren.
Betreffende de moussaka, het wil lukken dat we diezelfde avond van een paar tafels een compliment gekregen hebben voor onze moussaka. Smaken verschillen denken wij dan.
Ik apprecieer wel uw kritiek op de spies van kip, voor 1 of andere reden, waren die kleiner dan anders en dit gaan wij zeker aanpakken. Ik hoop oprecht dat wij u nogmaals mogen ontvangen en bewijzen dat dit waarschijnlijk een "minder-goede-momentopname" was.

Reizigers die Mandraki bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Mandraki geweest? Deel je ervaringen!