“Wederom een geslaagde avond”
Beoordeling van El Sabor

El Sabor
Geclassificeerd als nr. 211 van 1.733 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: El Sabor is een Spaans restaurant in harte Antwerpen. Wij geven goede kwaliteit aan betaalbare prijzen , ook heel lekkere Spaanse wijnen .... Het is een klein familie restaurant van mama Elsa en zoon Xzavier... Die u een aangename bediening willen geven . Samen met vriend Adriano... Uiteraard komen er veel elementen uit Galicia , daar onze roots daar liggen..... Welkom. !!!!!!!
3 weken geleden beoordeeld

Na eerder bezoek gisteren met zwager en schoonzus een bezoek gebracht aan El Sabor. Nadat we de beerwalk in Antwerpen in de middag hadden gedaan ( ook een aanrader) bestelden we als voorgerecht een schaaltje manchego kaas alsmede een mooi plateau met diverse vissoorten.Het plateua was mooi opgemaakt met sadines, inktvis,gefrituurde inktvis en gamba's. Het voorgerecht was in een woord geweldig. Omdat we met 5 personen waren kozen we voor het hoofdgerecht voor een combinatie van een paellaschotel alsmede zarzuela schotel. Iedereen vond deze schotels goed bereid en mooi opgemaakt en het smaakte erg goed. Na de koffie kregen we nog een likeur van het huis aangeboden. De muziekgroep welke iedere zaterdag speelt maakte wat ons betreft de geslaagde avond compleet. We komen vast en zeker terug !

Datum van bezoek: november 2018
Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hallo .... dank u zeer voor deze erg positieve recensie.... en we blijven ons best doen!!! Tot de volgende keer ... Grtjes El Sabor

28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar El Sabor gekomen met 2 koppels. Gezellig drukke sfeer, leuke kaart en suggesties ernaast, ook voor de pintchos. Royale porties én lekker.

Minpunt was de zanger met gitaar die elke zaterdag komt. Toen hij dicht in de buurt stond, konden we niet meer praten met elkaar.

Datum van bezoek: oktober 2018
Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Bedankt voor uw mooie recensie , spijtig dat u de muziek niet kon aprecieren .... hij komt enkel op zaterdag ... groetjes

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er met 4 personen gaan eten. Het eten was super lekker, steaks waren perfect gebakken. De sfeer was er heel aangenaam, er waren muziekanten die voor een leuk extraatje zorgden. De bediening was uitstekend! Wij gaan met een super leuk gevoel naar huis. Ik raad dit gezellige restaurantje aan iedereen aan!

Datum van bezoek: oktober 2018
Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Hola.... Danku wel voor deze mooie recensie !!! Gracias

7 oktober 2018 beoordeeld

Zaterdag 22 september een bezoek gebracht aan dit restaurant. Gezien de recensies en onze voorliefde voor de Spaanse keuken waren ze erg nieuwsgierig naar de kwaliteit van dit restaurant. We namen met zijn 3en ( 2 volwassenen en 1 kind) als voorgerecht de Tapamix en de sardanies. Kwaliteit was goed. Hierna met zijn 3en gekozen voor de Zarzuela. Schotel was goed gevuld met vis en schelpdieren en de saus was meer dan prima op smaak. Bediende adviseerde ons hierbij een bijpassende witte wijn waarbij de wijn /spijs combinatie prima paste. Als nagerecht gekozen voor de kaastaart en de Mouche de chocolade. Beide nagerechten smaakten erg goed. Inrichting doet spaans aan met een groot TV scherm in het restaurant. Die avond traden er ook 2 musikanten op wat de Spaanse sfeer alleen maar verhoogde. Avond afgesloten met een likeur van het huis. Inmiddels voor 22 november weer een reservatie gemaakt om de verjaardag van schoonzus en zwager te vieren. Restaurant verdient wat ons betreft de kwalificatie heel goed

Datum van bezoek: september 2018
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijk en oprecht personeel, mét een zin voor humor :D Wat een geweldige avond, zeker voor herhaling vatbaar!!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die El Sabor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In El Sabor geweest? Deel je ervaringen!