“Geweldig!”

El Sabor
Geclassificeerd als nr. 211 van 1.718 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: El Sabor is een Spaans restaurant in harte Antwerpen. Wij geven goede kwaliteit aan betaalbare prijzen , ook heel lekkere Spaanse wijnen .... Het is een klein familie restaurant van mama Elsa en zoon Xzavier... Die u een aangename bediening willen geven . Samen met vriend Adriano... Uiteraard komen er veel elementen uit Galicia , daar onze roots daar liggen..... Welkom. !!!!!!!
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er met 4 personen gaan eten. Het eten was super lekker, steaks waren perfect gebakken. De sfeer was er heel aangenaam, er waren muziekanten die voor een leuk extraatje zorgden. De bediening was uitstekend! Wij gaan met een super leuk gevoel naar huis. Ik raad dit gezellige restaurantje aan iedereen aan!

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hola.... Danku wel voor deze mooie recensie !!! Gracias

7 oktober 2018 beoordeeld

Zaterdag 22 september een bezoek gebracht aan dit restaurant. Gezien de recensies en onze voorliefde voor de Spaanse keuken waren ze erg nieuwsgierig naar de kwaliteit van dit restaurant. We namen met zijn 3en ( 2 volwassenen en 1 kind) als voorgerecht de Tapamix en de sardanies. Kwaliteit was goed. Hierna met zijn 3en gekozen voor de Zarzuela. Schotel was goed gevuld met vis en schelpdieren en de saus was meer dan prima op smaak. Bediende adviseerde ons hierbij een bijpassende witte wijn waarbij de wijn /spijs combinatie prima paste. Als nagerecht gekozen voor de kaastaart en de Mouche de chocolade. Beide nagerechten smaakten erg goed. Inrichting doet spaans aan met een groot TV scherm in het restaurant. Die avond traden er ook 2 musikanten op wat de Spaanse sfeer alleen maar verhoogde. Avond afgesloten met een likeur van het huis. Inmiddels voor 22 november weer een reservatie gemaakt om de verjaardag van schoonzus en zwager te vieren. Restaurant verdient wat ons betreft de kwalificatie heel goed

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijk en oprecht personeel, mét een zin voor humor :D Wat een geweldige avond, zeker voor herhaling vatbaar!!

10 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijk en attentvol personeel. Verfijnde keuken. Ruime keuze aan gerechten. Leuke sfeer. Een aanrader. Laat je niet afschrikken door de werken aan de Italiëlei.

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Beste..... Muchas Gracias voor u positieve recensie.... het heeft mijn dag goed gemaakt....en voor het melden van zich niet te laten afschrikken door de leien .... dank u vriendelijk !!!

18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in het centrum van Antwerpen aan de Italiëlei. Personeel is vriendelijk en zijn attentvol. En ze spreken ook Spaans, mocht je je eigen Spaans willen oefenen. Er is een ruime keuzen van diverse Spaanse wijnen vaneen aparte wijnkaart. Verder een ruime keus uit vlees of vis. Ook een ruime keuze van desserts, mocht je nog een gaatje over hebben na al dit lekkers. Wij hadden vooraf een gemende salade met vis en groente (je kunt ook de variant met vlees krijgen). Daarna hadden we secreto iberio en lamsvlees. Nagerecht was cafe solo met twee brandys! Erg lekker!

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2018

Dank u wel voor de vriendelijke en positieve reactie....

Reizigers die El Sabor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In El Sabor geweest? Deel je ervaringen!