“AANRADER ”

El Sabor
Geclassificeerd als nr. 211 van 1.718 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: El Sabor is een Spaans restaurant in harte Antwerpen. Wij geven goede kwaliteit aan betaalbare prijzen , ook heel lekkere Spaanse wijnen .... Het is een klein familie restaurant van mama Elsa en zoon Xzavier... Die u een aangename bediening willen geven . Samen met vriend Adriano... Uiteraard komen er veel elementen uit Galicia , daar onze roots daar liggen..... Welkom. !!!!!!!
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijk en oprecht personeel, mét een zin voor humor :D Wat een geweldige avond, zeker voor herhaling vatbaar!!

10 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijk en attentvol personeel. Verfijnde keuken. Ruime keuze aan gerechten. Leuke sfeer. Een aanrader. Laat je niet afschrikken door de werken aan de Italiëlei.

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Beste..... Muchas Gracias voor u positieve recensie.... het heeft mijn dag goed gemaakt....en voor het melden van zich niet te laten afschrikken door de leien .... dank u vriendelijk !!!

18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in het centrum van Antwerpen aan de Italiëlei. Personeel is vriendelijk en zijn attentvol. En ze spreken ook Spaans, mocht je je eigen Spaans willen oefenen. Er is een ruime keuzen van diverse Spaanse wijnen vaneen aparte wijnkaart. Verder een ruime keus uit vlees of vis. Ook een ruime keuze van desserts, mocht je nog een gaatje over hebben na al dit lekkers. Wij hadden vooraf een gemende salade met vis en groente (je kunt ook de variant met vlees krijgen). Daarna hadden we secreto iberio en lamsvlees. Nagerecht was cafe solo met twee brandys! Erg lekker!

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2018

Dank u wel voor de vriendelijke en positieve reactie....

21 november 2017 beoordeeld

Prima Spaans eten gecombineerd met de welbekende Spaanse gastvrijheid. We hebben hier heerlijk gegeten, en zijn prima gesoigneerd geweest !

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Dank u wel voor uw positieve reactie ...

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Xzavier, Elsa en de rest van het team zorgen voor een gezellige avond met lekker etenn. Zeker een aanrader!

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Gracias amigo .... !

Reizigers die El Sabor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In El Sabor geweest? Deel je ervaringen!