“Top familiezaak!”

El Sabor
Geclassificeerd als nr. 211 van 1.718 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: El Sabor is een Spaans restaurant in harte Antwerpen. Wij geven goede kwaliteit aan betaalbare prijzen , ook heel lekkere Spaanse wijnen .... Het is een klein familie restaurant van mama Elsa en zoon Xzavier... Die u een aangename bediening willen geven . Samen met vriend Adriano... Uiteraard komen er veel elementen uit Galicia , daar onze roots daar liggen..... Welkom. !!!!!!!
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Xzavier, Elsa en de rest van het team zorgen voor een gezellige avond met lekker etenn. Zeker een aanrader!

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Gracias amigo .... !

19 september 2017 beoordeeld

Gezellige sfeer, goed eten, goede service. Prijs kwaliteit zeker in orde.
Zelfde muziekgroepje als las manas, maar hier komen ze achteraf niet langs voor drinkgeld. Zeker een aanrader.

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Gracias voor uw enthousiaste ervaring ....

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten. Vriendelijke bediening. Zarzuela top. Gezellige sfeer. Ook tijdebs werken op Leien bereikbaar.

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Dank u wel voor uw aangename beoordeling!

20 juni 2017 beoordeeld

In een mooie moderne zaak word U door de gastvrouw vriendelijk ontvangen
Wij hebben eerst een paar tapas genomen .En ik als hoofdgerecht een entrecote die perfect gebakken was,mijn vrouw een zeer lekker klaargemaakte zeebaars.met een zeer lekker Spaans wijntje waar ik de naam van vergeten ben.Daarna ik een lekkere crème catalan om daarna af te sluiten met een goede koffie
Meer moet het van mij niet zijn om tevreden naar huis te gaan met een goed gevoel vooral de Prijs/kwaliteit is goed

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Muchas gracias voor uw zeer aangename recensie ....

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig Spaans restaurant. De ajoli en tapa's zijn hier heerlijk en vers. De gerechten zijn hier echt subliem.

Er hing echt een losse tranquilo sfeer. De gastvrouw en haar personeel waren correct en zeer vriendelijk.

Kortom, een echte aanrader voor wie lekker Spaans wilt dineren in Antwerpen.

Reizigers die El Sabor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In El Sabor geweest? Deel je ervaringen!